سامسونگ Galaxy S Advance، آپدیت اندروید 4.1.2 جیلی بینی را دریافت می کند

نویسنده :
تعداد بازدید :11,566

سامسونگ اعلام کرد، بعد از انتظار طولانی برای آپدیت گوشی Galaxy S Advance به جیلی بینی 4.1.2، زمان بندی برای آپدیت این گوشی آغار شد. اگر چه کاربران Galaxy S Advance، بیشتر از حد معمول منتظر آپدیت این گوشی ماندند، اما سرانجام این آپدیت آماده شده است.

این آپدیت تمام خوبی های جیلی بینی را بهمراه چندین بهبود، رفع اشکال و افزاش کارایی به گوشی های Galaxy S Advance می آورد. این آپدیت در حال حاضر برای کسانی که در آلمان، لهستان و اوکراین زندگی می کنند، در دسترس هست.

آپدیت این نرم افزار بر روی دستگاه های که در چین، تایوان و هنگ کنگ استفاده می شود کار نمی کند. متاسفانه، هیچ تایید رسمی در مورد زمان به روز رسانی این گوشی در بقیه کشورها، اعلام نشده است.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
  1. ناشناس
    پاسخ توسط ناشناس :

    با سلام رام I9070JVBMD1 را زدم مشکل برام پیش اومده دوربین و گالری گوشی باز نمیشه وقتی میخوام باز کنم مینویسه turn off usb storage befor using camera بالای گوشی هم اخطار usb آسیب دیده است را میده لمس میکنم مینویسه باید فرمت بشه فرمت میکنم اتفاقی نمی افته گوشی را به کامپیوتر هم که وصل میکنمحافظه داخلی گوشی خالیه حتی پوشه هم وجود نداره زیرش هم اندازه اش را نوشته 1048576- bytes free of104857600- رام کشور ایتالیا را هم زدم مشکل حل نشد چیکار باید بکنم لطفاً راهنمایی کنید گوشی خراب شده؟

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید