گوگل در حال توسعه یک نسخه دیگر از جیلی بینی است ، اندروید 4.3

نویسنده :
تعداد بازدید :2,785

با وجود پیشبینی اکثر مردم ، که نسخه بعدی اندروید ، 5.0 و کیک لیمویی خواهد بود ؛ ادعای دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. نسخه دیگری از جیلی بینی ، اندروید 4.3 . پلیس اندروید با کمک یکی از خوانندگان دوراندیشش ، شواهدی را یافته است که نسخه بعدی اندروید 4.3 خواهد بود و مانند ورژن های 4.2 و 4.1 اسم رمز جیلی بینی را خواهد داشت.

تصویر زیر که از سایت پلس اندروید تهیه شده ، اندروید 4.3JWR23B را روی نکسوس 7 و نکسوس 4 ، نشان میدهد. دلیل اینکه چرا این نسخه نیز جیلی بینی نام گذاری شده است ، نه کیک لیمویی ، حرف اول کد ساخت است که معمولا با حرف اول اسم رمز نسخه ، مطابقت دارد. پس از اینکه ردیابی آی پی انجام شد ، منبع ، دو نفر از کارکنان گوگل شناخته شدند و دقیقا این اطلاعات از آیپی مشابه ای لو رفت که قبلا نیز ، مسائل مشابه ای را ، اطلاع رسانی کرده بودند. علاوه بر این ، چندید نظر در صفحه وب آنها توسط یک توسعه دهنده کروم قرار گرفته است که در آنها نیز به شماره ساخت JWE23B اشاره شده بود. به طور کلی این نظریه که نسخه بعدی 4.3 و جیلی بینی خواهدبود ، قانع کننده است.

nexusae0_image_thumb92

آخرین نسخه اندروید که باید در همین روزها معرفی شود، در آخرین مراحل تست بسر برده ، چرا که تنها در مراحل پایان ساخت ، گوگل به آن یک کد ساخت اختصاص خواهد داد. به یاد آورید آن شایعاتی را که چندین روز پیش اشاره به این داشت که گوگل ، عرضه کیک لیمویی را به تاخیر خواهد انداخت تا توسعه دهندگان و تولیدکنندگان زمان بیشتری برای توسعه نرم افزار های جیلی بینی داشته باشند. جیلی بینی ، در حال حاضر در 25% دستگاه های اندروید نصب است و اگر گوگل یک نسخه دیگر از اندروید را منتشر کند ، رقبا میتوانند از این پراکندگی نسخه های اندروید برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنند. نفع دیگر این قضیه این است که ارتقا از 4.1 به 4.2 به مراتب ، سازگاری نرم افزاری آسانتری را خواهد داشت ؛ چرا که نیاز به تغییرات عمده معماری و مسائل مربوط به سازگاری را ندارد.

این نکته نیز قابل توجه است که ، در حال حاضر ، دستگاه های میدان دار، نکسوس های 4 و 7 هستند. نکسوس 7 پبش بینی میشود در طول سال جایش را به نسل بعدی تبلت های 7 اینچی گوگل خواهد داد. این بدین معنی است که گوگل یا به پشتیبانی از نکسوس 7  خواهد پرداخت یا تبلتی جدید به نام نکسوس 7 یا چیزی شبیه این به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد نسخه بعدی اندروید چیست؟ آیا نسخه 4.3 خواهد بود و از اسم رمز جیلی بینی استفاده خواهد کرد؟


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید