بازی Chrome Racer گوگل را از طریق چند صفحه نمایش بازی کنید !

نویسنده :
تعداد بازدید :9,532

آیا دموی بازی چند دستگاهی را در سخنرانی کنفرانس I/O گوگل دیده اید؟ اگر ندیدید، شما می توانید این بازی را از طریق چند دستگاه اندروید انجام دهید. با استفاده از رسم مسیر در طول همه دستگاهها ماشینهای با رنگهای متنوع قادرند در مسیر مشخص شده از صفحه ای به صفحه دیگر و از دستگاهی به دستگاه دریگر مسابقه دهند .
شما میتوانید، Chrome Racer را روی دستگاههای iOS یا اندروید خود برای بازی کردن با اعضای خانواده و دوستانتان استفاده کنید .قبل از شروع مسابقه مطمئن شوید همه کسانی که قصد بازی دارند،  Chrome Racer را روی دستگاههایشان (اندروی یا iOS) نصب کرده باشند . سپس همه باید به سایت chrome.com/racer یا g.co/racer بروند .

در انجا یکی از کاربران باید مسابقه را شرو کند و بقیه به آن متصل شوند . کسی که مسابقه را شروع میکند یک کد کوتاه خواهد داشت که بقیه باید آن را وارد کنند و به همان مسابقه وصل شوند . نکته اینجاست که شما مجبور نیستید که به یک شبکه Wi-Fi مشترک یا شبکه Wi-Fi متصل شوید .این بازی در دستگاههای متعدد حول یک اتصال بین تلفن های همراه، کار میکند .
زمانیکه همگی به بازی ملحق شدند و یک رنگ را برای خود انتخاب کردند ، شروع کننده مسابقه می تواند سطح مسابقه را انتخاب کند و شما باید دستگاهها را با استفاده از دستورات روی صفحه تنظیم کنید ، بعد از آن مسابقه شروع میشود .

منبع


ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید