حل مشکل مصرف باتری گوشی و تبلت

نویسنده :
تعداد بازدید :6,996

در حالی که اکثر گوشی های هوشمند دارای باتری با عمر زیادی هستند، اما در طی یکی دو سال عملکرد خود را از دست می دهند، حتی اگر به درستی از باتری آن استفاده کنیم. مطالعات نشان داده است که باتری تمایل به تخلیه شدن دارد حتی اگر غیر فعال باشد. هنگام استفاده و بخصوص در هنگام بازی های فشرده گرافیکی، مشاهده می کنیم که دستگاه در حال گرم شدن است، در این زمان بهتر است برنامه مورد نظر را ببندید و اجازه دهید تا دستگاه خنک شود یا حتی برای سرعت بخشیدن به این روند، گوشی خود را خاموش کنید. بر طبق مطالعات صورت گرفته، تنها 10 ٪ از کاربران این کار را انجام می دهند، زیرا این عمل همیشه هم امکان پذیر نیست. با این حال توصیه می شود اجازه دهید باتری به طور کامل تخلیه شود و سپس آن را تا 100 ٪ شارژ کنید .
ممکن است به نظر برسد که دانلود نمودن برخی برنامه ها به افزایش عمر باتری کمک می کند اما در این جا راه حل های دیگری به شما ارائه می دهیم که بسیار مفید است .
Greenify به شما کمک می کند تا بدانید کدام برنامه ها باعث تخلیه باتری می شوند و زمانی که شما از آن ها استفاده نمی کنید ، باتری را در خواب زمستانی قرار می دهد. به راحتی می توانید این برنامه را راه اندازی کنید در حالی که قابلیت های کامل گوشی خود را حفظ می کنید . به خاطر داشته باشید بیشتر قابلیت های این برنامه ، غیر فعال است بنابراین ایده خوبی نیست که از ساعت زنگ دار یا برنامه های پیام رسان استفاده کنیم. Greenify هم چنین دارای ویژگی های Doze برای دستگاه های در حال اجرای اندروید 6.0 و بالاتر می باشد. می توانید Greenify را از قسمت Google Play Store دانلود کنید .
Doze یک ویژگی است که در اندروید 6.0 ایجاد شده که بطور فوق العاده ای در زمانی که دستگاه غیر فعال است در مصرف باتری صرفه جویی می کند. با این حال، حالت Doze تنها زمانی که دستگاه از برق جداست عمل می کند. اگر به دنبال این ویژگی هستید، یک برنامه نرم افزاری برای شما وجود دارد که آن را به سرعت فعال می کند. این برنامه برای تمامی دستگاه های اندروید 4.1 یا بالاتر قابل دسترس است.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید