آموزش دیلیت اکانت تلگرام

نویسنده :
تعداد بازدید :49,711

در صورتی که شما هم تصمیم به دیلیت اکانت تلگرام خود گرفته اید، کافیست این آموزش را دنبال کنید. توجه داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت تلگرام، تمام پیغام ها، گروه ها، کانال ها و مخاطبان شما نیز حذف می شوند.

چگونگی دیلیت اکانت تلگرام

مراحل حذف کردن اکانات تلگرام بسیار ساده هست ولی برا دیلیت اکانت تلگرام خود باید از طریق سایت تلگرام اقدام کنید. (با برنامه تلگرام امکان پذیر نیست)

  1. وارد ادرس https://my.telegram.org/auth?to=deactivate شوید. این آدرس را به یاد داشته باشید زیرا مجدد از همین آدرس میتوانید اکانت خود را بازگردانید.
  2. بعد از وارد شدن به آدرس گفته شده باید شماره تلفن خود را همراه با پیش شماره ایران (+98) وارد کنید. به عنوان مثال 00989121112233 . توجه داشته باشید که در اینجا شماره ای که با آن در تلگرام ثبت نام کرده اید را باید وارد کنید.
  3. در این مرحله به تلگرام شما کدی ارسال می شود که باید آن را وارد کرده و login را زده.
  4. بعد از شناسایی شما به عنوان صاحب اکانت از شما دلیل دیلیت اکانت تلگرامتان پرسیده می شود که می توانید این قسمت را خالی بگذارید و در نهایت روی دکمه done کلیک کنید.
  5. در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که آیا از حذف اکانت تلگرام خود مطمئن هستید؟ در این مرحله باید گزینه Yes, delete my account را انتخاب کنید تا اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف شود.
  6. اکانت شما با موقیت حذف شد. توجه داشته باشید که هر موقع دوست داشته باشید مجدد با همین روش میتوانید اکانت خود را باز گردانید.

امیدوارم آموزش دیلیت اکانت تلگرام برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که هر گونه سوالی در این مورد داشتید می توانید سوال خود را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد. شما میتوانید خود تلگرام رو پاک کنید ولی همچنان کاربران امکان ارسال پیغام به شما را خواهند داشت.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید