کنسول بازی اندروید ، OUYA ، پایان ژوئن ، عرضه خواهد شد

نویسنده :
تعداد بازدید :4,882

خوره های بازی ، تمام ذهن و فکرشان ، به روز 25 ژوئن ختم میشود ، روزی که پیش بینی میشود ، کنسول بازی اندروید OUYA برای مصرف کنندگان عرضه شود. مصرف کنندگانی که از تابستان گذشته در انتظار ورود جدیدترین پلت فرم بازی ، بر پایه سیستم عامل موبایل گوگل ، اندروید بوده اند.

اخبار OUYA سال گذشته ، زمانی که بودجه 8.6 میلیون دلاری آن برای ورود بازی های اندروید به دستگاه تلویزیون مشخص شد ،  شور و هیجانی وصف ناشدنی در کاربران به راه انداخت.اکنون شرکت تولید کننده اعلام کرده است که هدفی بزرگی در پیش دارد. آنها روی پروژه OUYA حدود 15 میلیون دلار سرمایه ، جمع آوری کرده اند که شامل شرکت هایی نظیر NVIDIA و Kleiner Perkins Caufield و Byers میشود.

این سرمایه گذاری ، روی تقاضای گسترده از این کنسول نیز ، تاثیر خواهد گذاشت. این دومین بار در سال جاری است که  عرضه OUYA به تاخیر می افتد. طرفداران این کنسول که وعده دسترسی به آن در 28 مارچ را شنیده بودند ، حال باید کمی بیشتر صبر کنند .

مدیر عامل این شرکت ، Julie Uhrman گفت : قضیه روشن است ، مردم OUYA را میخواهند ؛ ما ابتدا این موضوع را از طریق حامیان خود که بیش از 8 میلیون دلار در راه ساخت OUYA به ما کمک کرده اند شنیدیم. دریافت کنندگان این دستگاه به ترتیب ، بیش از 12 هزار توسعه دهنده ای خواهند بود که برای ساخت بازی های OUYA ، ثبت نام کرده اند ، فروشندگان آنلاین این دستگاه نیز در مرحله بعد قرار خواهند گرفت. اما در حال حاضر ، حامیان ما ، در اولویت اول قرار دارند

آیا شما در انتظار عرضه OUYA هستید؟ یا اینکه برنامه ای برای تولید یک بازی برای این کنسول دارید؟ ، نظرات خود را با ما در میان بگذارید


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید