در بخش جستجوی عکس گوگل آتاری بازی کنید!!!

نویسنده :
تعداد بازدید :3,861

دیروز خیلی اتفاقی داشتم تو گوگل سرچ می کردم که یاد بازی آتاری افتادم یک بازی بود به اسم breakout  می خواستم ببینم نسخه کامپیوترش گیر میاد یا نه اما متوجه یک چیز عجیب شدم وقتی تو قسمت جستجوی گول سرچ کردم دیدم توضیح داده که سایت گوگل یک امکان جالب در بخش جستجوی تصویر خودش گذاشته که خاطرات کودکی آدم رو به یادش میاره کنجکاو شدم مطلب رو دنبال کردم دیدم بله اگه شما تو بخش جستجوی عکس گوگل عبارت “atari breakout” رو سرچ کنید می تونید به این بازی جالب بپردازید. این بازی تو سال 1976 عرضه شده بود.شما می‌توانید این بازی را انجام داده و امتیاز کسب کنید.

جالبه که بدونید نسخه اصلی این بازی توسط استیو وزیناک معروف، طراحی شده است؛ او نمونه اولیه بازی را تنها در طول 4 روز آماده کرده بود.

برای تجربه این بازی، وارد بخش جستجوی تصویری گوگل شده و سپس عبارت “atari breakout” را وارد کنید. سپس چند لحظه تحمل کنید تا بازی بر روی صفحه جستجو نمایش داده شود.

آیا از بازدید کنندگان این مطلب کسی این بازی رو یادشه ؟ اگه آره نظر بدید تا مطمئن شم فقط من این بازی رو انجام ندادم.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید