مردی که هواپیما را به یک ماشین مسابقه با مجوز رانندگی در خیابان تبدیل کرد!

نویسنده :
تعداد بازدید :12,084

اگرشما دارای یک ون و یک هواپیمای قدیمی باشید، چه می کنید؟ Jeff Bloch با ادغام این دو آن را به یک هواپیما که یک ماشین نیز هست تبدیل کرده و نام آن را The Spirit of LeMons نامیده است.  شاید این ماشین یا هواپیما دارای ضاهر جالبی نباشد ولی ماشینی که پرواز میکند بهتر از هواپیمایی است که رانندگی میکند!

The Spirit of LeMons ابتدا برای شرکت در مسابقه ای بنام 24 Hours of LeMons که یک مسابقه برای نمایش استقامت ماشین ها ساخته شد. در این مسابقه مردم چیز هایی را که هم شباهت به ماشین و هم هواپیما دارند را به میدان می آورند. Bloch توانست بوسیله این هواپیما/ماشین خود برنده جایزه شود.

Bloch برای اینکه The Spirit of LeMons اجازه عبور مرور در خیابان را داشته باشد به آن امکاناتی نظیر، چراغ جلو، راهنما، چراغ ترمز اضافه کرده و همچنین این ماشین/هواپیمای خود را بیمه نیز کرده است. Bloch گفت:  اکنون بزرگترین نگرانی او این است که رانندگان دیگر بجای تمرکز به رانندگی خود حواسشان به ماشین/هواپیمای اوست! Bloch قصد دارد که با این ماشین/هواپیمای خود در مسابقات بیشتری حضور پیدا کند و همچنین قصد دارد به همراه برادر خود با این ماشین/هواپیما به کشورهای دیگر سفر کنند.


منبع mashable

  1. ناشناس
    پاسخ توسط ناشناس :

    خواستم اطلاعات بگيرم اما درخواست عضويت درابتدا را شدن نوشتم اما هرسري(دفعه)يك ايراد گرفت درصورت امكان يك نمونه ازفرم پرشده در سايت قرار دهيد يا واضح وروشن معلوم كنيد چه چيزي در كجاو چطوري تايپ شود متشكر

  2. ناشناس
    پاسخ توسط ناشناس :

    ➡ 🙄 http://qanal.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/3_14_checkmark.pngه

    1 0
    فکر کن یکی این کار رو تو ایران بکنه. مردم چنان بلایی سرش در میارند که دیگه به فکر این ابتکار ها نباشه
    http://qanal.ir/wp-includes/images/smilies/icon_confused.gif
    1 0http://qanahttp://qanal.ir/wp-includes/images/smilies/icon_mrgreen.gifl.ir/wp-includes/images/smilies/icon_razz.gif
    http://qanal.ir/wp-includes/images/smilies/icon_razz.gif

  3. Nestor Moss
    پاسخ توسط Nestor Moss :

    یک سخنگوی این شرکت قبلا مکررا اعلام کرده بود که دستگاه های با این سیستم عامل بلافاصله پس از معرفی در ۲۴ فوریه در کنفرانس دنیای موبایل اسپانیا ؛ در دسترس خواهند بود ؛ که البته این طور نشد.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید