فیسبوک به دنبال شراکت با سامسونگ است؟

نویسنده :
تعداد بازدید :3,109

مطابق  فیسبوک  CEO، مارک زاکربرگ در سفری که به آسیا داشته است، این هفته را در دفاتر سامسونگ برای یک ملاقات سریع با رئیس این کمپانی یعنی آقای Shin Jong Kyun  توقف کرده است.

بعد از پایان صحبت ها در این ملاقات، به گفته Shin بحث بر سر پتانسیل مشاکرت بین این دو شرکت بوده است. بنا به گزارش این مشاکرت حول محور تبلیغات بر روی گوشی های هوشمند است.

فیسبوک در گذشته با ارائه Facebook Home قدمی را برای تبلیغات بر روی گوشی های هوشمند برداشته است و چندین تولید کنند گوشی هوشمند هم از این مورد استقبال کرده اند و روی گوشی هایی مثل HTC’s One و Galaxy S4 اجرا شده است.

حس می شود که فیسبوک علاقه شدیدی به مشاکرت با سامسونگ دارد زیرا که سامسونگ بزرگترین تولید کنند گوشی های هوشمند است.

یک سخنگوی فیسبوک به CNET گفت که زاکربرگ، با مدیران سامسونگ ملاقات داشته است ولی شبکه های اجتماعی موضوع مورد بحث نبوده است.

زاکربرگ علاوه بر ملاقات با Shin با رئیس جمهور کره جنوبی هم ملاقاتی داشته است و موضوع مورد بحث بر سر “اقتصاد خلاق” بوده است که از طریق تکنولوژی و فرهنگ باعث ترویج کسب و کار جدید، صنایع و مشاغل خواهد شد.


منبع CNET

علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید