دانلود عکسهای موجود در حساب کاربری فیس بوک یا اینستاگرام با Social Downloader!

نویسنده :
تعداد بازدید :15,758

قدرت رسانه های اجتماعی چیزهای زیادی را در طول سال های گذشته تغیر داده است مانند چگونگی اشتراک گذاری عکس با دیگران.
در سال های گذشته مردم برای ارسال عکس های شان به دیگران از ایمیل و مسنجرها استفاده می کردند، اما از زمان شروع بکار سایت های رسانه اجتماعی مانند Facebook و Twitter، همه میتوانند عکس های شان را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگرمی خواهید عکس هایی را که روی شبکه های اجتماعی ذخیره شده اند را دانلود کنید می توانید Social Downloader را امتحان کنید.
این یک نرم افزار کوچک ویندوز است که میتوانید با آن عکس های موجود در Facebook و Instagram تان را در هارد تان ذخیره کنید. شما همچنین می توانید عکس های آپلود شده توسط دوستانتان و همچنین عکس هایی که دوستانتان در آن ها تگ شده اند را نیز دانلود کنید.
زمانی که نرم افزار را اجرا می کنید از شما خواسته می شود که وارد حساب های کاربری Facebook یا Instagram تان شوید، با استفاده از دکمه Add هر کدام از اکانتهای تان را وارد کنید. این نرم افزار در نسخه های بعدی از توییتر هم پشتیبانی می کند!

نرم افزار به شما اجازه وارد کردن چندین اکانت از سرویس های اجتماعی مختلف را می دهد. در قسمت چپ تب های مربوط به سرویس هایی که از آن ها پشتیبانی می شود وجود دارند، با کلیک روی هر کدام از سرویسها میتوانید حساب کاربری تان را وارد و از طریق این برنامه از عکس هایتان پشتیبانگیری انجام دهید. زمانی که یک حساب کاربری اضافه میشود Social Downloader تمام عکس های تان را واکشی می کند.

این برنامه بطور خودکار اسامی دوستانتان را اسکن کرده و آلبوم های مربوط به آنها را نیز ارائه می دهد و شما میتوانید به انها دسترسی داشته باشید.

با انتخاب یک آلبوم میتوانید همه عکس های آن و یا فقط آنهایی را که مایلید از آنها بک آپ داشته باشید، را انتخاب کنید. این نرم افزار جزئیات عکس را نشان می دهد و به شما در انتخاب بهتر کمک میکند.همچنین این نرم افزار تعداد لایک ها و کامت هار را در کنار عکس نشان می دهد. روی Download All برای دانلود تمام عکس ها و یا بعد از انتخاب عکس های مورد نظر روی گزینه Download Selected کلیک کنید.

این یک نرم افزار خوب برای دانلود سریع عکس ها از روی پروفایل Facebook و Instagram تان است. ولی آنطوری که ارائه دهندگان این نرم افزار گفته اند، این نرم افزار قابلیت بک آپ گرفتن از لایک ها و کامنت ها را ندارد. این نرم افزار روی ویندوز اکس پی ، سون و هشت به خوبی کار می کند.

دانلود Social Downloader
منبع


ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید