آیا گلکسی S4 زوم اپتیکال 10X دارد‌؟

نویسنده :
تعداد بازدید :4,889

شایعه پیرامون، گوشی کهکشانی جدید سامسونگ بسیار زیاد شده است. چند وقت پیش شنیدیم که دوربین این گوشی، 16 مگاپیکسل است ولی شایعه جدیدی میگه که زوم دوربین این گوشی، دیجیتال نیست و به زوم اپتیکال 10x خواهد داشت.

دوربین گلکسی سامسونگ، 16 مگاپیکسل است که قابلیت زوم 21X را دارد ولی ضخامت زیادی دارد. نوکیا 808 PureView هم به روش دیگری زوم بدون افت کیفیت دارد که همراه با یک سنسور با رزولیشن بالا است ام این گوشی در دسته گوشی های جمع و جور قرار نمی گیرد.

اما چگونه گلکسی S4 به زوم اپتیکال 10X می رسد؟ شاید این شایعه، بیش از حد پیاز داغش رو زیاد کرده است. ما دوربین های جمع و جور زیادی با زوم اپتیکال 10X داریم، اما باز هم نزدیک به 20 میلی متر ضخامت دارند. این سوال در اینجا مطرح می شود که گلکسی S4 چگونه با چنین ضخامتی کمی، توانسته است از زوم اپتیکال 10X استفاده کند ؟

طبق گزارشات، گلکسی S4 با صفحه نمایش 4.3 اینچ qHD از نوع سوپر آمو ال ای دی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، اسلات میکرو اس دی، بلوتوث نسخه 4 و وای فای a/b/g/n، عرضه می شود.

منبع


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید