چگونه با وردپرس سایتی شبیه پینترست بسازیم؟

نویسنده :
تعداد بازدید :6,201

پینترست (pinterest) بدون شک از شبکه های اجتماعی به حساب می آید که واقعا موفق بود.این شبکه به لطف ایده ی خوب خودش توانست در بین شبکه های اجتماعی مطرحی مانند فیس بوک و گوگل پلاس مطرح شود و در کاربران زیادی را به خود جذب کند.اما امروز قصد داریم تا با کمک وردپرس ، سایتی شبیه پینترست بسازیم ، پس همراه ما باشید.

پوسته های شبیه به پینترست

وردپرس پوسته های بسیاری دارد که در این میان چند پوسته واقعا شبیه پینترست است.

Gridnik : این پوسته ، که البته رایگان نیست ، یکی از بهترین پوسته هایی است که شباهت بسیاری به پینترست دارد.این پوسته به کاربران اجازه می دهد تا یک مطلب را like کنند و آن را به اشتراک بگذارند.قیمت این پوسته 30 دلار است.

Photum:این پوسته در حقیقت برای فوتوبلاگ ها ساخته شده است اما شما می توانید با اضافه کردن دکمه های لایک و به اشتراک گذاری آن را به پینترست شبیه تر کنید.

Gridlocked:این پوسته نیز یک پوسته فوق العاده است که می تواند به خوبی نقش پینترست را بازی کند!قیمت این پوسته 40 دلار است.

افزونه ها

این افزونه ها قادر خواهند بود تا ظاهر و ویژگی های سایت شما را به پینترست نزدیک تر کنند.

WP favorite posts:این افزونه ی رایگان کاربران سایت شما را قادر می سازد تا یک پست را لایک کنند.

User Bookmarks for WordPress Plugin:این افزونه که رایگان هم نیست به کاربران شما کمک می کند تا یک پست را بوکمارک کنند.این افزونه کاربران شما را قادر خواهد ساخت که لیستی از بوکمارک های خود را مشاهده کنند و در صورت دلخواه آن ها را حذف کنند.قیمت این افزونه 7 دلار است.

WP Bookmark:که نسخه ی مشابه و البته رایگان افزونه ی بالاست و از وردپرس قابل دریافت می باشد.

پ . ن : اگر مایل هستید تا در مورد پینترست بیشتر بدانید توصیه می کنم اینجا را بخوانید.

علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
  1. شایان
    پاسخ توسط شایان :

    مرسی خیلی پست متفاوت و جالبی گذاشتید . الان فکر میکنم یاد گذشته میوفتم که از وردپرس به عنوان یک وبلاگ یاد میشد خندم میگیره .. واقعا الان میشه باهاش کارهایی ماورایی یک وبلاگ انجام داد

    بازم ممنون (Y)

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید