گوگل Buzz به گوگل درایور منتقل می شود

نویسنده :
تعداد بازدید :3,491

تلاش گوگل برای ارائه سرویس از طریق شبکه اجتماعی قبلی خود بنام Buzz به سرانجام نرسید و خیلی زود بخاطر عدم موفقیت به کار خود پایان داد. و با این شکست به نظر میرسید که گوگل دیگر دست از ارائه سرویس جدید در این زمینه بردارد اما بعد از آنکه حدود یک سال از دسترس عموم خارج بود گوگل در روز شنبه اعلام کرد که تمام پست های موجو در Buzz به Google Drive انتقال می یابد.
این انتقال در 17م ماه جولای اتفاق می افتد و تمام داده های شخصی کاربران Buzz به حساب کار بری Drive شان منتقل می شود. این داده ها از میزان فضای در اختیار کاربران نمی کاهد پس نگران کم شدن سهمیه خود نباشید، فایل ها به دو صورت فرستاده می شوند. اولین مجموعه بصورت خصوصی است که شامل پست های عمومی و خصوصی Buzz که کاربران ایجاد کرده اند نیز می شود. دومین مجموعه بصورت عمومی است که شامل همه ی پست های عمومی کاربران Buzz است که در دسترس تمامی کسانی که لینک را دارند قرار می گیرند.

دومین مجموعه، در جستجوی گوگل و همچنین در پروفایل های گوگلی که حساب کاربری Buzz کاربر به آن لینک شود، در دسترس است. گوگل گفت در صورتی که کاربران این شبکه اجتماعی علاقه مند به قرار گرفتن این پست ها در اکانتشان نیستند باید آنها را پاک کنند.
نکته آخر این است که محتویات Buzz روی Google Drive امکان حذف، دانلود و آپلود را مانند دیگر فایل های درایو دارند.


ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید