گوگل با افزودن بخش نظرات گوگل پلاس به بلاگر ، به جنگ سرویس نظرات فیس بوک میرود

نویسنده :
تعداد بازدید :3,745

گوگل با افزودن بخش نظرات گوگل پلاس خود به سرویس وبلاگ دهی بلاگر ، به جنگ بخش نظرات فیس بوک میرود . نظرات گوگل پلاس ، در حال حاظر فقط در وبلاگ های بلاگر در دسترس خواهد بود ، اما میتواند یک ویژگی کارامد برای وبلاگ نویسانی باشد که از پلتفرم گوگل برای تولید محتوا استفاده میکنند و به این طریق راه جالبی را برای ایجاد یک تعامل با خواننده خود ایجاد کنند.

با نظرات گوگل پلاس ، صاحبان وبلاگ نه فقط نظرات مستقیم از خوانندگان وبلاگ خود را خواهند دید ، بلکه نظرات افرادی که در مورد مطلبشان در گوگل پلاس بحث کرده اند را نیز در بخش نظرات وبلاگ خود خواهند دید. این مسئله برای ایجاد یک محل جذاب برای هر دوی نویسنده و خواننده مطلب ، ایجاد شده است

طراحی آن ،به کاربران اجازه کنترل نوع نظراتی که در یک وبلاگ میبینند ، نیز میدهد. شما میتوانید برترین نظرات را فقط ببینید ، فقط نظرات افرادی که در حلقه های شما هستند را ببینید و یا ههمه نظرات در یک پست خاص را ببینید.این مسئله ، کنترل بیشتری به شما میدهد تا یک وبلاگ را بر اساس قوانین آنها ببینید. گوگل ادعا میکند که این ویژگی جدید ” نه تنها به شکل معنی داری افراد را به اشتراک گذاری تشویق میکند – بلکه میتواند به افزایش ترافیک وبلاگ نیز منجر شود “

فعال کردن سیستم جدید نظرات برای صاحبان وبلاگ آسان است. به زبانه گوگل+ در داشبور بلاگر خود رفته و مربع خالی “استفاده از نظرات بلاگر” را تیک دار کنید. پس از آن نظرات قدیمی مانند همیشه دیده شده و نظرات جدید ، بر اساس این ویژگی پدیدار میشوند. اگر شما کنجکاوید که قبل از فعال سازی ، نتیجه کار را ببینید ، گوگل دارای یک مثال برای یک پست در بخش سیستم میباشد که میتوانید آن را در عمل ببینید.

آیا شما نظرات گوگل پلاس را در وبلاگ خود فعال میکنید؟

Fountain-screenshot-EN-e1366313155336


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید