همه پوشه های خالی یک مسیر را از منوی کلیک راست ، پاک کنید

نویسنده :
تعداد بازدید :3,884

فولدر های خالی مزاحمت ایجاد میکنند ، به خصوص پوشه ها خالی که درون پوشه های خالی دیگر قرار دارند. آنها باعث میشوند جستجوی درمورد چیزی مهم سخت تر شود. معمولا ، اجازه میدهیم که باقی بمانند ، چرا که هریک در جایی قرار داشته و هر یک به تنهایی باعث ایجاد مشکل برای شما نمیشود. ابزارهایی مانند Empty Folder Cleaner سرعت را بالابرده و یک معامله بزرگ رقم میزنند ، اما رابط بزرگ و ویژگی های اضافی آنها میتواند برای برخی افراد مفید باشد.

اگر شما میخواهید غریزه پاک سازی خود را تنها به یک کلیک راضی کنید ، بنابراین Sub4Del را امتحان کنید ، یک ابزار بسیار خوب ، نیمه پورتابل که به شما اجازه میدهد هر زیرپوشه خالی را در یک دایرکتوری با فرمانی از منوی راست کلیک پاک کنید.

Declining offer to install Delta toolbar
توجه داشته باشید که در طیی نصب ، Sub4Del پیشنهاد نصب تولبار دلتا را نیز میدهد تا آن را صفحه خانگی و موتور جستجوی خود قرار دهید.این کار برای نصب نرم افزار لازم نیست ، پس شما میتوانید ضمن رد کردن این پیشنهاد پیش بروید و در نصب تحت گزینه “پیشرفته” گزینه های مربوط به آن را بردارید.

Removing Empty Sub Folders
Sub4Del به سادگی گزینه دیگری را به منوی زمینه فایل اکسپلورر ویندوز می افزاید. کلیک راست بر روی یک پوشه گزینه “حذف زیر پوشه های خالی” را به نمایش میگذارد که با کلیک بر آن تمام پوشه ها و زیرپوشه های خالی ،پاک خواهند شد.
نکته جالب در زمینه این ابزار کوچک این است که فایل اجرایی آن پورتابل است. شما میتوانید فایل DEF.exe را از پوشه نصب شده جابجا کرده و در محل دیگری بدون نیاز به نصب مجدد ، اجرا کنید. به سادگی آن را به درایو یو اس بی خود منتقل کرده ، به کامپیوتر های دیگر وصل کنید و برنامه را مستقیم از فلش دیسک خود اجرا کرده و از شر پوشه های خالی راحت شوید.
واقعا نکته دیگری در این برنامه وجود ندارد . وقتی DEF.exe را اجرا میکنید ، پنجره کوچکی یبا سه گزینه باز میشود. گزینه ” افزودن تنظیم به منوی کلیک راست” . گزینه “پرسش قبل از پاک کردن” و گزینه “پس از پاک کردن پیام را نمایش بده”

Sub4Del options
به یاد داشته باشید که که برنامه را به عنوان “ادمین ” اجرا کنید . اگر این کار را نکنید ، ممکن است برنامه به درستی نصب نشود و یا گزینه پاک کردن پوشه ها درون منو جای نگیرد.
زمانی که روی گزینه OK کلیک میکنید ، برنامه یک فایل “Settings.ini” میسازد که در صورت نیاز به حفظ تنظیمات خود ، در زمان کپی DEF.exe ، باید آن را هم ، همراهش در یک پوشه کپی کنید. در این صورت در هر بار اجرای برنامه روی هر کامپیوتر جدید ، کافی است فایل EXE را باز و روی کلید OK برای پاک کردن پوشه های خالی کلیک کنید.
Sub4Del بر روی ویندوز 8 “پرو” تست شده است و همچنین نسخه ویندوز 7 و ایکس پی آن نیز در دسترس است

دانلود sub4del


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید