قرار دادن گوشی های هوشمند در اتومبیل

نویسنده :
تعداد بازدید :3,892
گوشی های هوشمند

اگر اصرار دارید در ماشین خود از تلفن همراهتان استفاده نمایید ، حد اقل مطمئن شوید که به صورت امن قرار گرفته است و دکمه فرمان صوتی موبایلتان در دسترس شما قرار دارد.
این وسیله گوشی شما را قابل مشاهده و بالا نگه می دارد.
بسیاری از رانندگان در استفاده از تلفن همراه برای مسیر یابی ، موسیقی و برقراری مکالمه در اتومبیلشان اصرار می ورزند.اما نگه داشتن تلفن همراه در دست برای انجام هر یک از موارد فوق باعث اختلال در توانایی رانندگی شده و در برخی کشور ها غیر قانونی می باشد.در واقع ، اداره ملی ایمنی ترافیک جاده ها ، دریافته است که نگه داشتن تلفن همراه در دست تا حد زیادی باعث افزایش حواس پرتی می شود. در صورتی که استفاده از هندزفری در حین رانندگی،باعث افزایش در خطر تصادف نمی شود.
برای استفاده آسوده از تلفن همراه در اتومبیل ، میتوانید از مانت استفاده کنید که دکمه کنترل صوتی را در دسترس شما قرار داده و در یک نگاه می توانید صفحه تلفن خود را ببینید.
مانت ها توانایی چسبیدن به شیشه جلو، داشبودر ، کلیپ شدن به دریچه ها و یا قرارا گرفتن در محل فنجان دراتومبیل را دارا می باشند. یک مانت خوب باید برای قرار گیری بهینه تلفن همراه چندین مدل از حالت های قرار گرفتن را در اختیار راننده قرار دهد.
تلفن همراه وقتی که از مانت می افتد و به زیر صندلی یا پدال میرود ، میتواند باعث حواس پرتی بسیار زیادی شود. پس ، برای راحتی ، انتهای گیره باید علاوه بر ایمن نگه داشتن گوشی ، توانایی چسبیدن و جدا شدن راحت مانت را به شما بدهد.
ما انواع مانت هایی که از روش های مختلفی برای قرار گرفتن تلفن همراه در اتومبیل استفاده میکنند ، را امتحان کرده ایم، نمونه ای را که ما بر اساس انواع مختلف مانت ها ساخته ایم را مشاهده نمایید.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید