قالب فارسی spun، قالبی ساده و زیبا

نویسنده :
تعداد بازدید :4,366
قالب فارسی spun

در راستای خدمات دهی بهتر به شما دوستان عزیز، از این پس، هر ماه یک قالب وردپرس توسط کانال فارسی سازی شده و برای استفاده عموم در سایت قرار داده می شود.

برای این سری قالب زیبا و ساده spun قرار داده شده است. این قالب طرح ها طرح های مختلف و هیجان انگیزی دارد که واقعاً جالب است. از ویژگی های جالب این قالب، صفحه بندی پنهان آن است که مانند یک اسلایدر هنگامی که شما به سمت راست یا چپ صفحه می روید، دکمه ی رفته به صفحه بعد، یا مطلب بعدی برای شما ظاهر می شود. همچنین اکثر قسمت های این قالب تنها وقتی ظاهر می شود مه موس خود را بر روی آن ببرید. این قالب همچنین پاسخگو (responsive) هست بدین معنا که در رزولیشن های مختلف، نحوه نمایش اجزاء تغییر کرده که این امر موجب نمایش بهتر در دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچک مثل iPad می شود.

این قالب، شیک و رایگان است که تمرکز اصلی خود  را بر روی نمایش مطالب به صورت کاملاً شیک، قرار داده است. این قالب تحت مجوز GNU منتشر گردیده است بنابرین شما می توانید، این قالب را بدون هیچ محدودیتی بنا به نیاز خود، سفارشی کنید. برخی از ویژگی های این قالب شامل :

طرح بندی پاسخگو
فرمت های ارسال
تصاویر برجسته
ابزارک
۳ ستون کناری اختیاری در پایین صفحه
مجوز – GPL

شما همچنین می توانید، ما را از قالب مورد نظر خود برای فارسی سازی از طریق نظرات، آگاه کنید.

دانلود قالب فارسی spun

دموی قالب spun


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      معمولاً سایت های ساده بیشتر به دل میمونه
      مثل گوگل
      + لود فوق العلاده سریع اینگونه سایت ها

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید