ظرفیت فروش گوشی توسعه دهندگان سیستم عامل فایرفاکس ، تکمیل شد

نویسنده :
تعداد بازدید :2,082

تولیدکننده تلفن هوشمند اسپانیایی که بنابود ، امروز گوشی توسعه دهندگان سیستم عامل فایرفاکس را به معرض فروش قرار دهد ، هر دو نوع این گوشی ها را تمام کرده است.

توسعه دهندگان نرم افزار سیستم عامل فایرفاکس که امیدوار بودند یکی از این گوشی های جدید به آنها برسد ، دیگر شانسی ندارند.

این دو مدل گوشی Keon و Peak امروز توسط تولیدکننده گوشی همراه Geeksphone به معرض فروش در آمدند. اما هر دو دستگاه در حال حاضر در سایت این شرکت “اتمام شده” نمایش داده میشوند. صفحه مربوط به هر دو دستگاه به سادگی جمله ” این محصول دیگر در انبار موجود نیست” را بدون هیج توضیح بیشتر نمایش میدهد.

بانوی سخنگوی Geeksphone به سی نت گفته است که درحدود ساعت 6:15 صبح به وقت PT ، این تلفن ها به دلیل تقاضای خرید بالا ، به اتمام رسیدند. اما به نظر میرسد که فروش آنلاین در چند ساعت آینده مجددا راه اندازی شود. این اوج تقاضا در ابتدای روزبه شکلی بود که مدل Keon زودتر از peak تمام شد. Keon که 119$ قیمت دارد یک مدل ارزان قیمت با صفحه 3.5 اینچی با پیکسل 480*320 است و مدل Peak دارای صفحه 4.3 اینچ با پیکسل 960*540 و چند لمسی است.

Geeksphone تنها منبع فروش تلفن های سیستم عامل موزیلا در حال حاضر است.هیچ یک از دو تلفن سیستم عامل فایرفاکس ، برای مصرف کنندگان نیستند. بلکه آنها را برای توسعه دهندگانی که میخواهند روی مدلهای این سیستم عامل برای تست نرم افزارهایشان کار کنند ، طراحی شده اند.

انتظار میرود که تلفن های سیستم عامل فایرفاکس به وسیله شرکت هایی کانند ZTE ، آلکاتل ، ال جی و هواوی در سال آینده منتشر شوند. سونی همچنین برای این سیستم عامل در سال 2014 برنامه هایی دارد.

هدف موزیلا در پست این سیستم عامل ، ارائه تلفن های ارزان قیمت و دیگر گوشی هایی است که به مصرف در کشور های در حال توسعه میرسد


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید