شایعه : نسل بعدی نکسوس 7 پردازنده Snapdragon 800 و صفحه نمایش 1080p خواهد داشت

نویسنده :
تعداد بازدید :2,758

فقط چند روز تا کنفرانس مطبوعاتی گوگل زمان باقی است ؛ و بدین معنی خواهد بود که ما به زودی به صحت هزاران شایعه مطرح شده تاکنون ، پی خواهیم برد ، آخرین گزارشات که توسط VR-Zone مطرح شده اند در مورد ویژگی ها نسل بعدی نکسوس 7 هستند. این گزارش درست چند روز بعد از شایعاتی منتشر میشود که میگفت نکسوس 7 ، از چیپست  Snapdragon S4 Pro ، صفحه نمایشی با قدرت تفکیک 1920×1200 و یک باطری کوچکتر استفاده خواهد کرد.

VR-Zone گزارش داده است که گوگل و ایسوس در حال کار روی تبلت نکسوس 7 اینچی جدیدی هستند و بناست در کنفرانس پیش رو معرفی شود. اما نکته قابل توجه در این گزارش ، صحبت از جایگزینی چیپست  Snapdragon 800 تولید شده توسط Qualcomm به جای چیپست های تگرای NVIDIA است. البته Snapdragon 800 هنوز در دسترس تولیدکنندگان قرار نگرفته است و به این دلیل که قرار نیست تا سه ماهه سوم سال 2013 نیز عرضه شود ، پذیرش این فرضیه را سخت میکند. اما به نظر میرسد احتمال انتخاب Tegra 4 نیز به دلیل قیمت بالای آن منتفی است.

علاوه بر این ، VR-Zone خبر از صفحه نمایش فول اچ دی 1080p روی نکسوس 7 داده است ؛ که البته این مسئله در همه شایعات مربوط به نکسوس 7 ، قبلا نیز مطرح شده بود

اما در نهایت ؛ چند نفر از شما علاقه مندید که به جای Tegra 4 ، از چیپست Snapdragon 800 روی این تبلت استفاده شود؟ به شخصه ، قطعا هر یک از چیپست های Snapdragon 800 یا the Tegra 4 را به چیپست Snapdragon S4 Pro ای که روی نکسوس 4 به کار رفت ، ترجیح خواهم داد. نظرات خودتان در مورد این شایعات را با ما نیز در میان بگذارید


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
  1. حمید
    پاسخ توسط حمید :

    با سلام
    سایت خیلی خوب و پر محتوایی دارید . خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم . اگه شما هم با تبادل لینک موافقید لطفا منو با اسم ویکی دانلود ها لینک کنید و بعد به سایت ما هم سری بزنید و بگید شما را با چه اسمی لینک کنیم .
    با تشکر
    مدیریت ویکی دانلود ها
    http://www.wikidownloadha.ir
    wikidownloadha@yahoo.com

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید