به سادگی سایت خودتان را در چند دقیقه با سایت ساز وبزی طراحی کنید

نویسنده :
تعداد بازدید :5,972

در صورتی که قصد ایجاد یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را دارید و دنبال یک سایت ساز هستید که هم خیلی ساده باشد و هم امکان تغییر هر قسمتی را به صورت کامل داشته باشید، سایت ساز وبزی دقیقا برای شما ساخته شده است.

مهمترین ویژگی‌های وبزی چیست؟

طراحی قالب سایت توسط خودتان: ویرایشگر قالب وبزی محیطی شبیه فتوشاپ است ولی به صورت ساده‌تر. شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می‌توانید یک وب سایت کاملا اختصاصی طراحی کنید. صفحات فرود درست کنید و هر قسمت از وب‌سایتتان را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

ویرایشگر قالب سایت ساز وبزی

 

پنل مدیریت ساده و مدرن: شما برای کار کردن با پنل مدیریت وبزی نیاز به هیچ آموزشی ندارید. در پنل مدیریت وبزی همه چیز به ساده‌ترین حالت ممکن در اختیار شماست. کاربرپذیری وبزی باعث می‌شود شما زمان بسیار کمی را جهت مدیریت وب سایت خودتان صرف نمایید و بتوانید زمان خودتان را برای کارهای مهمتری هزینه نمایید.

پنل مدیریت سایت ساز وبزی

سرعت بالای وب سایت شما: وب سایت شما در کمترین زمان ممکن بارگذاری می‌شود. امروزه کاربران اینترنت کم حوصله هستند و در صورتی که وب سایت شما دیر بارگذاری شود، شما تنها یک کلیک با جایگزین شدن با یک سایت دیگر فاصله دارید. سرعت بالای سایت شما علاوه بر کاهش نرخ خروج باعث افزایش رنک شما در گوگل نیز می‌شود.

سایت ریسپانسیو: وبزی با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند سایتی که طراحی می‌کنید را به صورت ریسپانسیو تولید نماید. همچنین شما امکان ویرایش ظاهر وب‌سایتتان در حالت تبلت و موبایل را خواهید داشت. با وبزی دیگر نگران از دست دادن کاربران موبایل نباشید.

بهینه‌سازی هوشمند برای گوگل: با وبزی شما نیاز نیست کار کردن با افزونه‌ها مختلف سئو را یاد بگیرید. وبزی به صورت خودکار تمامی صفحات وب سایت شما را بهینه شده تولید می‌کند. شما تنها کافیست محتوی مناسب برای وب سایت خودتان تولید کنید و از بازدیدکنندگانی که گوگل برای شما می‌فرستد لذت ببرید.

پشتیبانی ویژه: ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم به هدفتان برسید. تمامی سوالات شما در کمترین زمان پاسخ داده می‌شود. همچنین به دلیل اینکه وبزی یک سرویس یکپارچه است ما می‌توانیم در سریعترین زمان ممکن مشکلات شما را حل نماییم.

شما می توانید 14 روز به صورت رایگان از وبزی استفاده کنید و امکانات وبزی را تست نمایید. به شما پیشنهاد میکنم حتی در صورتی که قصد ایجاد یک وب سایت جدید را هم ندارید، یک سایت با وبزی بسازید. ساخت سایت با وبزی مثل درست کردن پازل ساده و سرگرم کننده است.

برای شروع ساخت سایت توسط خودتان وارد وب سایت وبزی شوید.

https://webzi.ir


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید