نحوه افزودن دسته ها و برچسب ها به برگه های وردپرس

نویسنده :
تعداد بازدید :9,950

دسته ها و برچسب ها به شما کمک می کنند که مطالبتان را مرتب کنید که این مورد باعث این میشه که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی مطالب را که می خواهند را پیدا کنند. به صورت پیش فرض دسته بندی و برچسب فقط برای نوشته ها است، بنابرین زمانی که قصد ایجاد برگه جدیدی را دارید متوجه می شوید که گزینه ای برای اضافه کردن دسته و یا برچسب وجود ندارد. در این مقاله نحوه افزودن دسته ها و برچسب ها به برگه های وردپرس را شرح می دهیم.

در قدم اول، افزونه Post Tags and Categories for Pages را نصب و فعال کنید. حال بعد از رفت به قسمت برگه ها خواهید دید قسمت دسته ها و برچسب ها به آن اضافه شده است.

Before and after enabling categories and tags for WordPress pages


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
  1. ali
    پاسخ توسط ali :

    سلام ميخوام مثل ديجي كالا وقتي رو دسته بندي هاش ميزني نوشته لوازم خانگي بعد زيرمجموعه هايي داره كه مثلا ميزني روخردكن كل خردكن هاش مياد ميخوام اونطوري محصولاتموبه دسته بندي هاش وصل كنم ولي نميشه نميدونم چرا توصفحه اصلس كه دسته بندي هست نميادوقتي روي دسته بندي خردكن هام ميزنم وفقط توفروشگاه نشون ميده محصولمو لطفا شما كه حرفه اي هستيد راهنماييم كنيد

  2. حسین اقاپور
    پاسخ توسط حسین اقاپور :

    سلام در زیر هدر سایت شما چندین دسته هست و هر دسته هم زیر مجموعه ای دارد . چگونه این دسته ها را درست بکنیم. من از طریق دسته ها در مدیریت وردپرس ایجاد می کنم اما در سایت نمایش داده نمی شود.

  3. جواد
    پاسخ توسط جواد :

    سلام ممنون از معرفی این افزونه
    این افزونه رو نصب کردم تو قسمت برگه ها برچسب میاره ولی من تو قالب سایتم یه قسمتی هست به نام travel که مانند نوشته ها اضافه کردن صفحات مخصوص خودشو داره اگه بخوام تو این بخش هم بیاره چه تغییری تو کد بدم؟ اصلا تو قسمت برگه ها لازم ندارمش فقط این قسمت لازم دارم

    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید خیلی اورِانسی گیرم تو این قسمت

    تشکر از زحماتتان

  4. monadi
    پاسخ توسط monadi :

    سلام
    من مشکل دسته بندی های فروشگاه ساز ووکامرس را در برگه ها دارم.
    وقتی می خواهم برگه ها را به دسته بندیهای کالاها متصل کنم دسته بندیها وجود ندارد.

  5. محمد
    پاسخ توسط محمد :

    سلام
    ممنونم از مطالب مفیدتون
    ببخشید چند تا سوال درباره وردپرس داشتم
    برای ایجاد منو بالای صفحه مثل سایت خودتون “(صفحه اصلی- تبلیغات)” باید چکاری انجام داد؟
    و منو بالای که موضوعات ساییتون رو نوشتید درباره اون هم اگر میشه توضیح بدید و لطفا بگید که چطوری وقتی میری رو موضوعات نوشته های زیرش میاد (یعنی وقتی رو اموزش میری اموزش ویندوز زیرش میاد)
    و شکلک های کامن رو چجوری باید اضافه کنیم (سایتم شکلک نداره)
    و گذاشتن متن تبلیغاتی بالال ی صفحه مثل سایت خودتون (به ضورت عکس متحرک )
    خیلی ممنون میشم اگر به سوالاتم جواب بدید.

    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      سلام
      این موارد مربوط به قالبتون هست و باید بدید یک طراح براتون قالب درست کنه

    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      شما وقتی می خواهید یک نوشته جدید اضافه کنید میتونید واسه اون دسته بندی کنید و برچسب بزنید ولی همچین امکانی برای برگه ها نیست (برگه مثل درباره ما) که این پلاگین این امکان را اضافه می کند.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید