در صورت فروش یا قرض دادن عینک های گوگل توسط مشتریان ، گوگل عینک ها را از کارخواهد انداخت

نویسنده :
تعداد بازدید :2,572

اگر شما در فکر این هستید که با فروش عینک های نوبرانه گوگل ، که خریده اید ، سودی بدست آورید ، بهتر است دوباره فکر کنید. گوگل قوانینی علیه فروش مجدد فن آوری های پوشیدنی ، بدون اجازه این شرکت ، وضع کرده است.

از هنگام شروع ارسال محصولات تکنولوژی بالای غول وب گوگل ،از انبوهی از پیش نمایش پرونده ها و مشخصات  آن و همچنین قوانین استفاده از آن نیز پرده برداری شده است.یکی از این قوانین ، ظاهرا ،فروش مجدد و حتی قرض دادن این دستگاه 1500$ به شخص دیگر است. توسعه دهندگان ممکن است با این کار ، دسترسی های ویژه خود را از دست دهند.

همانطور که توسط مجله Wired نقل شده است ، قوانین خدمات گوگلدر مورد مالکییت و نحوه استفاده از این دستگاه نسبتا خاص ، به شرح زیر است:

شما ممکن است نتوانید ، دستگاه را به هر شخص دیگر ، قرض داده ، منتقل کرده ، بفروشید و یا هدیه بدهید. اگر شما آن را مجدد بفروشید و یا آن را بدون مجوز گوگل به شخص دیگری بدهید ، گوگل حق غیرفعال کردن دستگاه را داراست و نه شما و نه خریدار غیر مجاز ، هیچ هزینه ای اعم از پشتیبانی محصول و یا گارانتی آن را دریافت نخواهد کرد

این ، تنها محدودیت وضع شده برای عینک جدید نیست.گوگل که 95% درآمدش از طریق تبلیغات است ، به توسعه دهندگان اجازه نخواهد داد تبلیغات خود را روی این عینک قرار دهند. منظور از تبلیغ ، هر نوع تیلیغات است و حتی توسعه دهندگان نمیتوانند بابت دانلود برنامه شان ، پولی دریافت کنند.

این شرایط استفاده که سه شنبه اعلام شده است ، همراه با نقل مستندات API بوده ،که رابط برنامه نویسی مورد استفاده توسط توسعه دهندگان برای تولید خدمات این عینک با تکنولوژی بالا خواهد بود. همزمان ، گوگل از عینک جدید با ویژگی های دوربین 5MP ، بلوتوث ، WIFI ، 12gb حافظه داخلی و یک مبدل صوتی به استخوان برای صدا میباشد.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید