دادن رتبه به کاربران با توجه به تعداد نظرات ارسالی در وردپرس

نویسنده :
تعداد بازدید :36,167

آیا شما هم به دنبال افزایش میزان مشارکت بازدیدکنندگان در سایتتان هستید؟ نظریه بازی نمایی (Gamification) یک روش اثبات شده برای افزایش میزان مشارکت است. چند روز پیش یکی از بازدیدکنندگان از ما درخواست کرد تا پلاگینی را اضافه کردن سیسم رتبه بندی به نظرات وردپرس اضافه کنیم و از این رو در این مطلب قصد داریم تا شما را با این پلاگین اشنا کنیم.

این ایده از تالارهای گفتگو گرفته شده است که در اینگونه سایتها، کاربرات با توجه به تعداد پست هایی که ارسال کرده اند یه رتبه میگیرند. ما در این مقاله به شما نشان میدهیم که چگونه به سادگی یک سیستم رتبه بندی کاربران بر اساس تعداد نظراتشان را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید.

اولین چیزی که شما نیاز دارید نصب و فعال سازی افزونه Simple User Rank Comments است. بعد از فعال سازی این پلاگین کافیست برای انجام تغییرات و اضافه کردن درجات جدید به قسمت دیدگاه ها => تمام درجات (All Ranks) بروید.

Create user ranks based on number of comments by a user in WordPress

پس از این، افزونه به صورت خودکار کنار نام کاربری، درجه او را قرار میدهد. در این افزونه به صورت پیشفرض دو درجه قرار داده شده است که شما می توانید آنها رو تغییر دهید و درجات مورد نیاز خود را وارد کنید و همچنین می توانید تعداد نظرات مورد نظر برای رسیدن به درجه مورد نظر را وارد کنید.

اگر شما دارای یه سایت پر بازدید هستید و از این افزونه استفاده کنید ممکن است که کاربران برای گرفتن درجه بالاتر شروع به ارسال پست های اسپم کنند که برای جلوگیری از این مشکل می توانید افزونه ای برای گزارش نظرات و یا افزونه برای دادن رتبه به نظرات نصب کنید تا نظرات بی ارزش از سایت حذف شوند.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.
  1. مهدی
    پاسخ توسط مهدی :

    اگه افزونه گزارش رو هم بذاری که حرف نداره.
    سوالهامون پیرامون وردپرس رو کجا بپرسیم؟ زیر همین پستها یا انجمن یا صفحه جداگانه ای دارید؟

    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      در اولین فرصت قرار داده میشه
      در نظرات میتونید سوالاتتون رو بپرسید.

  2. امیر
    پاسخ توسط امیر :

    مطلب خوبی بود ، ممنون
    تازه با وب سایت شما آشنا شدم ، وب سایت خوب و پرباری دارید …
    من تازه یه وب سایت مرتبط با وردپرس ساختم ، خوشحال میشم نظرتون رو به عنوان یک حرفه ای درباره وب سایت و مطالبم و … جویا بشم .
    منتظرتون هستم ، موفق باشید

    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      بله افزونه ی دیگری نیاز هست که اگر میخواید باید بگید توی سایت قرار بدم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید