جزئیات احساسی از آخرین دیدار بیل گیتس با استیو جابز

نویسنده :
تعداد بازدید :2,558

موسسه خیریه بیل و ملیندا گیتس ، موضوع آخرین برنامه 60 دقیقه Charlie Rose بود ، اما پولدارترین مرد جهان ،وقتی که صحبت به دوست و رقیب دیرینه اش استیو جابز میرسد ، احساساتی میشود. وقتی از وی سوال میشود که در آخرین دیدارت با وی در خانه جابز در ماه می 2011 ، در مورد چه مسائلی صحبت کردید ؛ گیتس در حالی که شدیدا احساساتی شده بود ، گفت :” آنچیزی که ما آموختیم ، خانواده ها … همه چیز } وی در ادامه گفت که او و موسس اپل “عملا با هم رشد کردند”.

در بخش پخش نشده ای از این مصاحبه ، گیتس در مورد این دیدار جزئیات بیشتری را مطرح کرد ؛ چنین مصاحبه ای قبلا نیز توسط Walter Isaacson برای نگارش زندگی نامه رسمی جابز انجام شده بود. موسس مایکروسافت گفت : ” او مالیخولیایی نبود ، مثل اینکه ‘من از اون تقلید کردم’ ” . خیلی آینده نگر بود ، مثل وقتی که بمن میگفت هنوز آموزش بوسیله تکنولوژی به خوبی رشد پیدا نکرده – تو چی فکر میکنی؟” گیتس در گفتگوی خود ، در مورد رابطه اش با ایزاکسون ، اینطور گفت که انسانهایی که شکست بزرگ خود بر اثر پیشرفت های عظیم تکنولوژی را پذیرفته اند ، در جهت تغییر چیزهایی مثل قانون و پزشکی بر میایند ( انسان هایی تصمیم به تغییر در مسائلی مثل قانون و پزشکی میگیرند که در زمینه بهره مندی از پیشرفت های عظیم تکنولوژی ، نا موفق عمل کرده اند) {هر کدام بهره}

البته ، تمام طول مصاحبه به چنین مسائل ژرفی نگذشت. گیتس در ادامه گفت : جابز با وجود اینکه شدیدا بیمار بود ، کاملا مجذوب برنامه ریزی برای قایق بادبانی 260 فوتی خودش “ونوس” شده بود. ما با هم درمورد آینده و کارهای مشترک صحبت کردیم ، با اینکه شاید هردوی ما میدانستیم که شانس زیادی برای چنین آینده ای وجود ندارد”


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید