با استفاده از ScreenRuler همه چیز صفحه را اندازه بگیرید!

نویسنده :
تعداد بازدید :2,691

ویندوز به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک ابزار ساده و جالبت هر چیزی را که روی صفحه کامپیوترتان است را اندازه بگیرید. در ادامه توضیح و اطلاعات بیشتری را راجب ScreenRuler ارائه می دهیم.
ScreenRuler یک نرم افزار قابل حمل بوده و نیازی به نصب آن در سیستم نیست، فقط فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و فایل EXE را اجرا کنید. بعد از اجرا فورا یک خط کش روی فایل یا داکیومنتی که باز کرده اید ظاهر می شود.

این ابزار براحتی جابجا میشود. با راست کلیک کردن روی خط کش می توانید محتویات منوی مربوط به ان را ببینید. این خط کش می تواند از حالت افقی به حالت عمودی تغییر یابد و طول و عرض عکس یا صفحه نمایش تان را اندازه بگیرد. با کلیک در وسط صفحه،خط کش به حالت عمودی یا افقی در وسط صفحه ظاهر می شود. در منوی مربوط به این خط کش شما امکان تغیر رنگ و میزان شفافیت را نیز دارید. مانند عکس زیر که از رنگ بنفش استفاده شده و شفافیت را 100 درصد درنظر گرفتیم.


اگر میخواهید که خط کش همیشه در بالای صفحه باشد گزینه ‘Always On Top’ را تیک بزنید.
این خط کش بسیار مفید است. ولی کمبودهایی هم دارد. مانند، مقیاس این خط کش بر اساس پیکسل است. یا امکان بزرگنمایی را ندارد. شما می توانید با اجرای فایل exe، چند خط کش را همزمان روی صفحه داشته باشید ولی هیچی را هی برای اتصال آنها با هم ندارید.

دانلود Screen Ruler

منبع


ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید