بالاخره ، بخش موسیقی توییتردر دسترس همگان قرار گرفت

نویسنده :
تعداد بازدید :2,307

دیگر مجبور نیستید ، برای استفاده از بخش موسیقی توییتر، مهمان “American Idol” باشید

توییتررسما ، روز پنج شنبه طی برنامه “Good Morning America” از سرویس موسیقی این شرکت پرده برداری کرد. این شرکت در مورد سرویس خود اطلاعات بیشتری روی یک پست وبلاگ قرار داده است که طی آن میگوید ، مردم میتوانند نرم افزار IOS این سرویس را از فروشگاه اپل دانلود ، یا از نسخه اینترنتی بخش موزیک به آدرس music.twitter.com استفاده کنند . توییتراعلام کرده است این نرم افزار ، ابتدا ، در U.S., Canada, U.K., Ireland, Australia, و  New Zealand در دسترس خواهد بود و نسخه مرورگر این سرویس ظرف چند ساعت آینده راه اندازی خواهد شد.

بر طبق گفته های این شرکت ، بخش موسیقی ، با گذشت زمان ، در کشور های بیشتر و تحت پلتفرم اندروید نیز درخواهد آمد.

هفته گدشته ، توییترسایت موسیقی خود را راه اندازی کرد، اما در اولین روزها ، تنها افراد بسیار محدودی را دعوت میکرد و اشخاص بدون دعوت نامه در صورت بازکردن آدرس ، چیزی جز پرنده مشهور توییترو جمله ” به زودی خواهیم آمد ” به چشم نمیخورد.

توییتر به شدت در حال افزایش ارتباط با دنیای سرگرمیست. اخبار پنج شنبه ، جای پای صنعت موسیقیتوییتردرصنعت موسیقی بود و گزارشات اخیر Bloomberg تایید میکند که ممکن است توییتربه زودی قراردادهای خود با NBC و Viacom که در جهت استفاده از سرویس تلوزیونی آنها بوده است را قطع کند و حتی تبلیغاتی بر علیه آنها راه بیندازد.

توییتر ، در حال حاضر ، موسیقی سایت خود را از سه منبع مختلف جمه میکند iTunes, Spotify, و Rdio . به طور پیش فرض ، کاربران در هنگام استفاده از نرم افزار این سرویس ، فایل پیشفرض iTunes را میشنوندو برای شنیدن به آهنگ کامل ، باید به اکانت خود وارد شوند. توییتراضافه کرده استکه در حال جستجو و افزودن دیگر سرویس های موسیقی می باشد


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید