اندروید مانعی برای مایکروسافت و ویندز

نویسنده :
تعداد بازدید :3,135

Hewlett-Packard ابزار اندرویدی دیگری را در این هفته معرفی کرد . این نمونه ای است که باعث قدرتمند تر شدن گوگل در جهان نسبت به مایکروسافت می شود .سه شنبه بزرگترین تولید کننده PC درجهان، HP یک لپ تاپ را برپایه سیستم عامل گوگل عرضه کرد .
HP SlateBook x2 ، با قیمت 479 دلار یک شروع اندرویدی برای HP است . این لپ تاپ با سیستم عامل مبتنی بر اندروید که مشهورترین سیستم عامل موبایل در جهان است کار میکند .این محصول دنباله رو محصولات ارائه شده قبلی( HP Chromebook و the Slate 7 Android) در فوریه میباشد .
بنظر نمی رسد که HP تولید محصولات اندرویدی را متوقف کند چرا که این سیستم عامل در حال حاظر در جهان درحال همه گیر شدن و پیشرفت روز افزون است .
Asus، دیگر سازنده بزرگ PC ویندوز، بفکر ساخت محصولات اندرویدی است، چنانچه Nexus 7 را برای گوگل ساخت که البته نسخه دوم آن نیز در راه است .از طرفی این کمپانی اخیرا یک اندروید بر پایه اینتل بنام FonePad را روانه بازار کرده است .
Acer نیز مشغول طراحی و ساخت محصولات خود بر پایه اندروید است، مانند محصول جدید خود Iconia A1.
البته تمامی این سازندگان همچنان محصولات برپایه ویندوز را به بازار عرضه میکنند(مانند Split x2که توسطHP برپایه ویندوز 8 در این هفته ارائه شد)، ولی نمیتوان علاقه این سازندگان به اندروید را نادیده گرفت .

منبع


    1. مسعود
      پاسخ توسط مسعود :

      مطالب تماماً، مطالب همان روز مربوط به خبرگذاری هایی مثل cnet و رویتر است

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید