Acer محصولات جدید خود را معرفی کرد

نویسنده :
تعداد بازدید :2,384
 سال گذشته Acer’s Aspire S7 با طراحی جدید و چشم نواز خود همه را غافلگیر کرد. امسال نیز این کمپانی با بروز کردن Aspire S7 خود و همچنین ارائه Aspire S3 که تغییرات داخلی زیادی داشته است توجه همه را به خود جلب کرد.

S7 امسال تلاش می کند تا دو مشکل بزرگی که پارسال با این محصول داشتیم یعنی حافظه و باتری را برطرف کند. در نمونه جدید میزان رم به 8 گیگابایت و باتری از  4,680mAh به 6,280mAh ارتقاء یافته است. و در آن از چهارمین نسل پردازگر اینتل استفاده شده که این امر تاثیر زیادی در عملکرد بهتر آن داشته است گرچه استفاده از این پردازشگر باعث شده ضخامت(از 0.47 به 0.51 اینچ رسید) آن کمی زیاد شود ولی در وزن آن تاثیری نداشته است. چیزهای دیگر این محصول مانند صفحه لمسی، دو پورت USB 3.0، یک 128GB SSD و کارت گرافیک گرافیک های یکپارچه تغییری نداشته اند.

Aspire S3 محصول دیگری است که نسبت به نمونه قبلی خود تغییرات بسیاری داشته است. در واقع شما با یک ماشین کاملا جدید مواجه هستید. در طراحی آن از صفحه لمسی جدید S7 با کارت گرافیک جدا(کارت گرافیک جدیدNvidia با نام  GeForce GT735M) استفاده شده است. همچنین دارای هارد 1 ترابایتی  و  128 گیگابایت SSD موجود در S7 است. این درحالی است که  دارای ضخامت  0.7 اینچی است و  فقط 25 درصد نسبت به S7 سنگین تر است.

این کمپانی همچنین نسخه جدید all-in-one خود با نام Z3 را که دارای بلندگوهای Harman Kardon ؛ دو پورت  USB 3.0 و وب کم قابل تنظیم هستند را ارائه کرده است.


منبع theverge

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید