آیپد 5 ، 15% باریکتر و 25 درصد سبکتر خواهد بود

نویسنده :
تعداد بازدید :2,273

آیپد جدید اپل هم سبکتر و هم باریکتر از نسخه های قبلی خود خواهد بود که نشان از عادت همیشگی کوچک کردن این محصول توسط اپل است.

بر طبق تجزیه و تحلیل Mingchi Kuo ، مدیر شرکت KGI ، آیپد جدید ، 15 درصد باریکتر از نسل چهارم بوده و 25% وزن کمتری خواهد داشت

Kuo  گفت :کاهش سایز ، ترفند کاربرد آسان این محصول خواهد بود. که این مسئله شامل کوچک شدن 25 تا 30% باطری و بهبود پنل نمایش و تکنولوژی چیپ های به کار رفته خواهد بود که مصرف کمتری خواهند داشت. اپل ، همچنان از تکنولوژی لمسی مشابه ای استفاده خواهد کرد که در آیپد مینی استفاده میشد ، که باریک تر از پنل های مورد استفاده در آیپد تمام سایز موجود در بازار است.

وی اشاره میکند که باریکترین و سبکترین ، خواص کلیدی این محصول خواهند بود . ” ما فکر میکنیم یکی از دلایلی که آیپد 3 و 4 به اندازه پیش بینی ها فروش نداشتند ، سنگینتر و ضخیم تر بودن آنها در مقایسه با آیپد 2 بود “

البته اپل ، این دو دستگاه را با فاصله 7 ماه از یکدیگر عرضه کرد . این عرضه جدید ، فروش آیپد 3 را تمام کرد ،اما به نظر مردم از خرید دستگاهی با رابط 30 پین از رده خارج ، پشیمان شده بودند.

وی پیشبینی کرد که آیپد جدید در پایان سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار شود

این توضیحات، صرفا آخرین پیشبینی های اشاره کننده بر آیپد نازکتر بود.اپل از یک ظاهر شبیه به هم در طراحی خارجی همه نسل های قبل آیپد استفاده میکرده است که این با روند تکاملی دو محصول دیگر یعنی آیفون و آیپاد تطابق ندارد. یک گزارش از ژاپن در دسامبر سال گذشته میگفت که اپل روی مدل آیپد نازکتری کار میکند که همان منبع طی ماه گذشته اعلام کرد این مسئله اشتباه است. حتی اخیرا ، قاب هایی برای نسل جدید آیپد به نمایش درآمده که اشاره به باریکتر شدن آیپد جدید بر اساس ظاهر آیپد مینی دارند.

برای اطمینان به گفته های Kuo نسبت به دیگر پیشگویان محصولات اپل ، باید به صفحه رتینای مک بوک 13 ایچی که در سال گذشته عرضه شد اشاره کرد. قبل از آن بود که به دلیل تولید آیفون 4 ، اپل خط تولید مک بوک 17 اینچی خود را تعطیل کرد و وی به بازگشایی این خط در نیمه سال 2011 اشاره کرده بود

The side of the current iPad.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید