آیفون پلاستیکی و ارزان قیمت اپل ، به شکل محدود عرضه خواهد شد

نویسنده :
تعداد بازدید :3,038

گزارشات میگویند که آیفون ارزان اپل ، در اواخر سال جاری ، در کنار آیفون 5s عرضه خواهد شد و ممکن است ، در ابتدا ، به شکل محدود عرضه گردد.

یک از تامین کنندگان قطعه که نمی خواست نامش ذکر شود گفته است که ، اپل در حال تولید یک مدل پلاستیکی جدید از آیفون است که برای رقابت در بازار کشورهای درحال توسعه طراحی شده است. این گوشی که به نظر صفحه نمایش 4 اینچی و پردازشگر A6 اپل را داراست که توسط شرکت های Foxconn و Pegatron تولید خواهد شد.

بر طبق گزارشات ، این گوشی عرضه محدودی در آغاز خواهد داشت و در مجموع ، 2.5 تا 3 میلیون دستگاه ، به جهت بررسی بازخورد آن ، راهی بازار خواهند شد. البته این اولین دستگاه اپل نیست که به شکل محدود عرضه میشود.

عکسی که ادعا میشود از قاب پلاستیکی بیرونی آیفون جدید و ارزان قیمت اپل گرفته شده است ، ماه گذشته منتشر شد و این دستگاه پیش بینی میشود با قیمتی کمتر از 350$ (بدون محاسبه مالیات) ، اواخر سال جاری عرضه شود.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید