آیا باید برای X Phone افسانه ای موتورولا به انتظار بنشینید؟

نویسنده :
تعداد بازدید :3,739

مجموع تمام شایعات و جاروجنجالها منجر به ساخت اولین دستگاه مشترک گوگل و موتورولا شد. دستگاهی که بیشتر شبیه یک اسب تک شاخ است تا یک گوشی هوشمند.
ادعای سازندگان بر این است که این گوشی قادر به خواندن افکار شما میباشد.


درست زمانی که گوشی سامسونگ گلکسی S4 به تازگی در دست برخی از مصرف کنندگان است باز هم این سوال همیشگی مطرح میشود، سوالی که دوستداران گوشیهای هوشمند و گجت ها هرگز از پرسیدن آن دست بر نمیدارند: گوشی بعدی چیست؟
با توجه به این که گفته شده شرکت اپل تا پاییز هیچ دستگاه جدیدی را منتشر نمیکند وهمچنین گوشیهای HTC One و galaxy S4 به تازگی به بازار عرضه شده اند، پاسخ به این سوال این است که ” چیز زیادی برای عرضه نیست.” حداقل در چند ماه آینده.
دورنمای گوشی های هوشمند پرفروشی که تابستان امسال بسیار ناچیز بودند، این تک شاخ جادویی میباشد. دستگاهی که با گذشت هر روز و با هر نظر اغراق آمیز از زبان اریک اشمیت- رئیس اجرایی گوگل- داستانها درباره آن قوی تر شده و در ذهن ها نمیگنجد. این سخنان مطمئنا درباره موتورولا XPhone افسانه ای میباشد.
دو سال زمان لازم است که گوگل تلنولوژی موبایل های موتورولا را خریداری کند، و نتایج پیش بینی شده این خرید بسیار “فوق العاده” خواهد بود.
با ترکیب این سخنان بلندپروازانه با کمبود گوشی های هوشمند در تابستان و یک اشتیاق عمومی برای دستگاه های جدید موبایل، زمینه ایده الی برای تولید این فن آوریهای برجسته خواهیم داشت.
اگر ما تمامی این شایعات – و بلندپروازیهای آقای اشمیت – را باور کنیم. اولین و بزرگترینMoto phone گوگل اینگونه خواهد بود:
• برنامه ها و دستوراتی را که شما میخواهید پیشبینی کرده و آنها را انجام میدهد.
• همیشه در حالت آماده برای شنیدن دستورات صوتی شما میباشد.
• ظاهر چوبی آن اختیاری خواهد بود.
• با اندروید 5.0.1 کار میکند.
• برای اتصال به سایر دستگاه های فانتزی، مانند عینک و گوشی های هوشمند آمده است؛
• یک دکمه لمسی در پشت دستگاه برای راه اندازی دستورات خواهد داشت.
• این دستگاه یک موبایل با برند Nexus و یا Droid نخواهد بود.
• بارگذار سیم کارت بازشدنی دارد; و
• هشت هسته ای بوده.
• به شدت از آن حمایت مالی شده و قیمت پیشنهادی قیمت نسبتا پایینی برای این نمونه میباشد.

واقعا؟ آیا ما درباره یک تلفن در دنیای واقعی صحبت میکنیم؟
X Phone خود را با عینگ گوگل، ساعت هوشمند و موشک اژدها ترکیب کرده و برای خوردن صبحانه در مریخ به آقای ایلون ماسک بپیوندید.
تصور اینکه تا پایان تابستان امسال این همه دستگاه را بتوان با یک تلفن کوچک ترکیب کرد بسیار مشکل است. سخت بودن اجرای این سخنان در زمان مقرر باعث شده اقدامات لازم کاملا پراکنده انجام شود. چه کسی میداند.
کنفرانس I/O گوگل در راه است، بنابراین به زودی اطلاعات بیشتری برای بررسی این شایعات به دستمان خواهد رسید. اما سوال همیشگی هنوز پابرجاست; اگر این سخنان درست باشد آیا ارزش دارد برای خرید یک تلفن جدید صبر کنیم؟
این موضوع به نوعی بستگی به شرایط خرید و اشتیاق شما برای به روزرسانی دارد. اگر شما در حال حاضر به دنبال سوپرفون جدید اندروید هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که منتظر این دستگاه نباشید. HTC one و GS4به اندازه کافی خوب هستند که مدتی بتوان از آنها استفاده کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که X phone بتواند به سرعت یکه تاز میدان باشد، مخصوصا با شرایطی که در بالا به آن اشاره شد.
اما اگر شما هم مثل من بیش از شش ماه برای خرید یک گوشی زمان دارید، به نظرم ارزش دارد منتظر بمانید تا ببینید آیا این تک شاخ ها واقعا قدرت پرواز را دارند یا نه.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید