یاهو ، برخی خدماتش را متوقف میکند

نویسنده :
تعداد بازدید :2,627

به نظر میرسد تب بهاره پاکسازی ، به سرعت در حال گسترش است و به یاهو نیز رسیده است. این شرکت اعلام کرده است که تا پایان ماه ، برخی از محصولاتش از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 Jay Rossiter مدیر اجرایی این شرکت طی یک پست وبلاگ گفت که این مسئله شامل چندین محصول متفاوت خواهد بود تخفیفات یاهو ، پیامک هشدار یاهو ، بخش کودکان یاهو ، سرویس موبایل مسنجر و ایمیل و نسخه قبلی یاهو میل از ابتدای ماه آینده در دسترس نخواهند بود.

با این حال ، مسئولان یاهو به آسانی بیخیال این ویژگی ها نشده و بدون جایگزینی برای آنها ، شما را رها نخواهند کرد. Rossiter گفته است که راه هایی برای نگهداشتن کوپن های بخش تخفیف وجود دارد و کاربران هشدار پیامکی ، میتوانند نرم افزار های موبایل مورد نیاز مانند اخبار ، گزارشات هواشناسی ، گزارشات ورزشی و اقتصادی را به جای آن دانلود کنند.

این پیام ، همچنین اشاره میکند که نرم افزار مسنجر و ایمیل یاهو برای گوشی های جاوا همچنان کار خواهد کرد ، اما در گوشی هایی که مرورگر توانایی پشتیبانی از میل یاهو وجود دارد ، دیگر عمل نخواهد کرد.

همچنین ، پس از 3 ژوئن 2013 ، نسخه های قدیمی بخش ایمیل یاهو به نفع نسخه جدید از دور خارج خواهند شد. وی اضافه کرده است که نسخه جدید کاربردی سریعتر و آسانتر داراست


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید