گسترش تسلط سامسونگ بر بازار تلفن های هوشمند ؛ ال جی نیز به رتبه سوم ارتقا یافت

نویسنده :
تعداد بازدید :2,809

گزارشات IDC در بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه نخست سال جاری منتشر شد. اعداد و ارقام نشان میدهند ، سرعت و تعداد فروش گوشی های هوشمند در حال افزایش است.

تعداد کل گوشی های فروخته شده 418.6 میلیون دستگاه بوده است که 216.2 میلیون یا به عبارتی 51.6% از آنها گوشی هوشمند بوده است. در مقایسه با اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته کلا ، 402.4 میلیون دستگاه فروخته شده بود.

سامسونگ ، مجددا ، بازیگر غالب این بازی بود که 115 میلیون دستگاه که 70.7 آنها هوشمند بوده اند را، فروخته است. این به معنی سهم 32.7 % فروش جهانی گوشی های هوشمند و 27.5% از فروش تمام گوشی ها در یک چهارم پایانی سال گذشته است.و به اندازه کافی برای کسب مقام نخست در هر دو گروه کافی است. همچنین افزایش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به سال گذشته ، مقدار عظیم 60.7% می باشد.

اپل که در رتبه دوم قرار دارد ، برنامه دارد تا فقط به اندازه نیمی از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ ، بفروشد. 34.7 میلیون دستگاه ، به معنی ، سهم 17.3% از بازار ، برای غول کوپرتینو است.افزایش درامد 6.6% اپل ، بسیار کمتر از درامد کل بازار گوشی هوشمند بوده است . اما رشدی بهتر از رشد 4% بازار جهانی موبایل داشته است

مقام دوم نوکیا بر اساس فروش 61.9 میلیون دستگاهی آن شرکت است ، اما یک رشد سالانه 25.1% توسط این شرکت ثبت شده است و باعث میشود حتی در مجموع پنج شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند در سال 2013 قرار نگیرد.

ال جی به رتبه سوم در بازی گوشی هوشمند ، صعود کرده است که 10.3 میلیون دستگاه اپتیموس فروخته است. همچنین این شرکت بزرگترین نرخ رشد سالانه را با فروش فقط 4.9 میلیون دستگاه در سه ماهه نخست سال 2012 کسب کرده بود. هواوی درست پشت این شرکت کره ای قرار گرفته است که 10 میلیون گوشی هوشمند را در سه ماهه اخیر فروخته است.

در سه ماهه نخست سال گذشته ، فروش 152.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند ثبت شده است ، در حالی که رقم 216.2 میلیون دستگاه ، نشان از رشد 41.6% میدهد. اما در مقایسه با فروش کل تلفن های همراه که 4% است ،  نشان میدهد که فروش تلفن های جدید ، به شکل قابل توجهی کاهش داشته اند


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید