نکسوس تبلت بزرگتر ، نیاز به ویژگی های خیلی بهتری دارد

نویسنده :
تعداد بازدید :2,164

اگرچه نکسوس 10 گوگل ، یک موفقیت بزرگ نبود ، این شرکت ممکن است مجددا با یک تبلت اندروید بزرگتر ، شانس خود را بیازماید

این چیزی است که حداقل سایت SamMobile ، با سابقه معقول در شایعات مرتبط با سامسونگ ، نقل کرده است.( به نظر میرسد این سایت هر چیزی که میشنود، خوب یا بد ، منتقل میکند)

در این مورد SamMobile  گزارش میدهد که ساسمونگ منتظر تائیدیه ساخت تبلت نکسوس 11 با ویژگی های نمایشگر 11 اینچی، پردازنده هشت هسته ای Exynos و ورودی MicroSD تا حداکثر پشتیبانی فضای 64 گیگابایت است. این گزارش برخلاف گزارش دیگری است که اشاره به اقدام گوگل برای حذف درگاه MicroSD از روی قطعات نکسوس ها دارد. اما اگر صحیح باشد ، نکسوس 11 ، اولین تبلت هشت هسته ای جهان خواهد بود.

نکسوس 7 ، پیشرو در فروش تبلت های گوگل

بر طبق یک پیشبینی ، توسط تحلیلگر Enders از شرکت Benedict Evans ، گوگل به نظر کمتر از 1 میلیون دستگاه نکسوس 10 تا به امروز فروخته است ؛ در حالی که نزدیک 6.8 میلیون دستگاه نکسوس 7 فروخته است. اگر بخواهیم منصف باشیم ، نکسوس 7 به مدت بیشتری در بازار بوده است ، و زمان عرضه اجازه نمیدهد این مقایسه را در تفاوت عظیم فروش دو دستگاه داشته باشیم

در مورد نکسوس 7 ، میزان فروش آن واضح است ، این یک تبلت ارزان قیمت با تجربه ای بزرگ از گوگل و عملکردی  میانگین است. اما مشکل نکسوس 10 چیست؟ ، مطمئنا 100 دلار از رقیبش ، آیپد ارزان ترست ، اما اگر هدف قیمت ارزان بوده ، آندسته از خریداران آیپد که قیمت برایشان مهم بوده ، به آسانی به سراغ آیپد مینی میروند

اکثر مردم اهمیتی به ویژگی های سخت افزاری نمیدهند ، آنها تجربه جدید برایشان مهم است و در اندروید ، نبود برنامه های مناسب برای صفحات بزرگ ، جلب توجه میکند.

اگر گوگل و سامسونگ روی یک تبلت نکسوس کار میکنند ، آنها نیاز دارند که ویژگی های سخت افزاری بهتری را پیش بینی کنند. گوگل برای مثال ، میتواند اندروید را مثل یک سیستم عامل لپ تاپ تواناتر گرداند و تبلتش را با یک کیبرد قابل جدا شدن ارائه دهد. یا  این شرکت میتواند چندین سطح سیستم عامل بسازد که در استفاده از صفحات بزرگ ، امکاناتی مانند چند پنجره همزمان که سامسونگ در گلکسی نوت 8 ارائه داد را قرار دهد.

ممکن است که گوگل تبلتی بزرگ را در کنفرانس ماه می خود ارائه دهد ؛ اما بزرگتر بودن و امکانات بیشتر ، برای کسب موقعیت در بازار تبلت های بزرگ کافی نیست.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید