نرم افزار روتوش صورت Perfect365 به ویندوز فون 8 نیز راه پیدا کرد

نویسنده :
تعداد بازدید :3,514

Perfect365 که به عنوان یک برنامه کاربردی دسکتاپ شروع به کار کرده بود ، برای مدتی است که در نسخه های موبایل نیز موجود است. این سرویس ، برنامه های بسیار ماسبی برای IOS و اندروید ارائه میداد ؛ اما تعدادی از کاربرای ویندوز فون ، از زمان آمدن نسخه ویندوز 8 ،پیش بینی میکردند که این برنامه برای ویندوز فون نیز خواهد آمد. به نظر میاید ، پیش بینی بی اساس نبوده است ؛ چرا که اکنون در فروشگاه WP در دسترس است.

طبق تجربه استفاده از اکثر نسخه های این برنامه ، باید بگویم که نسخه ویندوز 8 ، از دیگر نسخه های موبایلی این برنامه بهتر است. رابط کاربری کاملا شسته و رفته است و روند پیکربندی و کار در نقاط ویرایش بر روی چهره بسیار آسان است. علاوه بر این ، شما میتوانی هر صورتی را با افزودن یکی از فیلتر های از پیش تعیین شده موجود در این نرم افزار زیباتر کنید

Perfect365 WP8 Home Perfect365 WP8 Points

ویژگی های پایه عرضه شده در نسخه WP8 بسیار شبیه نسخه IOS است ، اما راه کار انجام کارها ، بسیار متفاوت است.

در تمام نسخه های این نرم افزار ، قدم اول ، تعیین نقاط کلیدی روی صورت است. نرم افزار به شکل بسیار خوبی ، این نقاط را اتوماتیک مشخص میکند ، اما حتی اگر شما برخی را مقدار کمی جابجا دیدید ،همان طور که در تصویر میبینید ، میتوانید به صورت دستی آنها را به موقعیت مناسبشان جابجا کنید.

Perfect365 WP8 Filters Perfect365 WP8 Edit Perfect365 WP8 Share

اگر شما حوصله ویرایش کامل را ندارید ، به سادگی از یکی از سبک های تعریف شده استفاده کنید. شما میتوانید خروجی از یک از آنها را پیش از انجام آن ، در تصویر ببینید. برای ویرایش تصویر به شکل دستی ، از گزینه های ارائه شده در نوار پایین صفحه استفاده کنید. شما میتوانید رنگ پوست ، رنگ چشم ، شکل لب ، اندازه بینی و هر جزئی از صورت که  به عنوان اعضای آن تعریف شده است را تغییر دهید. زمانی که کار شما با تصویر ویرایش یافته پایان یافت ، به منوی پایین رفته و آن را ذخیره کنید. گزینه های اشتراک گذاری توسط سرویس های پشتیبانی شده نیز در لیستی قرار دارند.

برای شبیه تر کردن این نرم افزار به ویندوز فون ، نرم افزار امکان تنظیم یک عکس ویرایش شده به عنوان پس زمینه صفحه قفل از داخل این برنامه را ممکن کرده است

Perfect365 WP8 AfterPerfect365 WP8 After

این نرم افزار فقط با دستگاه های WP8 کار میکند ، بنابراین اگر از نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل استفاده میکنید ، شانسی ندارید.این نرم افزار که رایگان است را میتوانید از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود Pefect365 برای ویندوز فون


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید