مایکروسافت روی دستگاهی لمسی ویندوزی با صفحات کوچک کار میکند

نویسنده :
تعداد بازدید :2,138

مایکروسافت ، بالاخره شایعات مبتنی بر اینکه ، درحال کار روی یک تبلت 7 یا 8 اینچی است را تایید کرده است.

مدیر بخش مالی مایکروسافت ، پیتر کلین در طی کنفرانس درآمدی سه ماهه سوم که در بعدازظهر پنجشنبه برگزار شد ، گفته است که این شرکت در حال کار با شرکایی جهت تولید یک دستگاه تاچ جدید است که از ویندوز استفاده میکند و ممکن است در چند ماه آتی ، به بازار عرضه شود. وی اشاره نکرده است که مایکروسافت به تنهایی این دستگاه های کوچک وییندوز 8 را خواهد ساخت ؛ اما با توجه به تاخت و تاز این شرکت در تولید تبلت های سرفیس ، این سوال محتمل به نظر میرسد.

این تاییدیه ، یک هفته پس از گزارش وال استریت ژورنال است که خبر از این میداد که مایکروسافت در حال توسعه یک تبلت 7 اینچی است تا در اواخر سال جاری وارد بازار کند . اگرچه یک تبلت 7 اینچی ، جزء استراتژی مایکروسافت در زمینه تبلت در بهار گذشته نبود ، مدیران نتیجه گیری کرده اند که نیاز به رقابت با دو محصول گوگل نکسوس 7 و آیپد 7.9 اینچی ، که کاربران را راضی کرده اند ، ضروری به نظر میرسد

از زمان تعیین حداقل رزولیشن تصویر در دستگاه های ویندوز 8 ،گمانه زنی های بسیاری در زمینه یک نسخه کوچک ایجاد شد که یک تبلت ویندوز 8 با صفحه 7 اینچی را تایید میکرد. برای داشتن تاییدیه ویندوز 8 ، اکنون یک تبلت به جای رزولیشن 1,366×768 ، میتواند صفحه ای با تفکیک حتی 1,024×768 نیز داشته باشد

در طی کنفرانس امروز ، کلین همچنین اعلام کرد که این شرکت را پس از پایان سال مالی ، ترک خواهد کرد ؛ و این به 11 سال کار وی در این شرکت ( که چهار سال اخیر به عنوان مدیر دفتر مالی بوده است ) پایان خواهد داد.

Microsoft Surface Pro.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید