مایکروسافت جزئیات بیشتری از نسخه بعدی، ویندوز “آبی” ارائه خواهد کرد

نویسنده :
تعداد بازدید :2,215
ویندوز آبی

Foley در ابتدای صحبتش ویندوز “Blue” یا همان آبی را به عنوان یک نسخه تجدید شده از ویندوز 8 نامید و علاوه بر آن گفت که این بروزرسانی ، حاوی نسخه های سرور و فون نیز خواهد بود . این ویندوز از آگوست سال گذشته شایعاتی در مورد آن پخش شده بود. همچنین تا به امروز از سمت مایکروسافت صحبتی در مورد تجدید ویندوز 8 (یا سرویس پک – آپدیت و ….) به میان نیامده بود.طی مطلبی که در وبلاگ ویندوز قرار گرفته و همچنین گزارش های تهیه شده توسط روزنامه نگارانی که در لیست سیاه مایکروسافت قرار داشته اند ، مشخص شده است که مایکروسافت بیش از بیش کوتاه آمده و قصد دارد وعده های بیشتر و بزرگتری در زمینه نسخه بعدی ویندوز “آبی” ارائه دهد.

در مطلب وبلاگ ویندوز ،پدر مدیریت ارتباطات بازاریابی Brandon LeBlanc با رئیس بخش بازاریابی و مدیر ارشد امور مالی ویندوز 8 طی شش ماه گذشته،  Tami Reller ، مصاحبه کرده است. این مصاحبه نشان میدهد که فروش مجوز ویندوز 8 مایکروسافت ، از رقم 60 میلیون در ماه ژانویه به بیش از 100 میلیون افزایش یافته است.

 Reller همچنین درمورد میزان فروش فروشگاه ویندوز نیز اینگونه گفته است:

رشد نرم افزارها از زمان راه اندازی فروشگاه ویندوز ، شتابی ثابت داشته است و تعداد این نرم افزار ها از آغاز ، 6 برابر شده است. در مقایسه با فروشگاه Ios ، در سال نخست فروش ، مایکروسافت همین الان هم از اپل پیشی گرفته است. ما همچنین 250 میلیون نرم افزار دانلود شده از فروشگاه را در طی 6 ماه نخست ثبت کرده ایم.

اگرچه Reller تعداد کل نرم افزار ها را  در این مقاله بیان نکرده است ، مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی خود تعداد 60 هزار نرم افزار را تایید کرده بود.

همانطور که Reller از عرضه  ویندوز “آبی” در اواخر امسال خبر داده بود ، وی به Mary Jo Foley گفته است که “آبی” در طی تعطیلات 2013 آماده خواهد شد و تیم قیمت گذاری مایکروسافت ، جزئیات بسته بندی و عرضه به بازار این نسخه را طی چند هفته بعد اعلام خواهند کرد

Reller ویندوز آبی را یک بروزرسانی برای ویندوز 8 معرفی کرده است که عملکرد بیشتر ، مشتری بیشتر و پاسخگویی بهتر به مشتریان را به ارمغان خواهد آورد.

ویندوز آبی اسم رمزی برای یک بروزرسانی است که اواخر امسال عرضه خواهد شد و چشم انداز عظیمی را برای عرضه ویندوز 8 بر روی تبلت ها و کامپیوتر های نسل آینده خواهد گشود.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید