عرضه گوشی BlackBerry Q10 در 26 آوریل در انگلیس

نویسنده :
تعداد بازدید :2,816

اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی از سوی کمپانی بلک بری برای عرضه گوشی BlackBerry Q10 سازگار با اپراتورهای مخابراتی آمریکا صورت نگرفته است، ودافون، که یک اپراتور انگلیسی می باشد بطور رسمی اعلام کرد که این گوشی در 26 آوریل برای مشتریان قابل خرید خواهد بود. بلک بری Q10 دارای یک کیبورد کامل فیزیکی از نوع QWERTY بوده که از جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت یعنی BlackBerry 10 بهره می برد.در حال حاضر گوشی بلک بری Z10 که اولین گوشی تمام لمسی مجهز به این سیستم عامل است، در سراسر جهان قابل خرید می باشد.

20130130_164830-L

اگر شما هم جزو علاقه مندان گوشی بلک بری Q10 هستید و در انگلستان سکونت دارید می توانید این گوشی را بصورت پیش خرید از ودافون تهیه کنید. همچنین خبر خوشحال کننده برای طرفداران اینترنت پرسرعت 4G این است که ودافون اعلام کرده این گوشی جزو نخستین دستگاه هایی خواهد بود که با این شبکه ها سازگار می باشد.

در آمریکا نیز مانند اکثر گوشی های دیگر که با شبکه های 4G LTE سازگاری دارند،  این گوشی هم با فناوری مخابراتی نسل چهارم عرضه خواهد شد.

بلک بری Q10 دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.1 اینچی با تراکم پیکسلی 330 PPI و مجهز به تکنولوژی Super AMOLED می باشد. در زیر این صفحه نمایش، یک کیبورد فیزیکی کامل از نوع QWERTY وجود دارد که با بدنه ای انحنا دار ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می کند.


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید