سیستم عامل فایرفاکس برای گوشی ها ، این تابستان در پنج کشور شروع به کار می کند.

نویسنده :
تعداد بازدید :2,497

سیستم عامل فایرفاکس برای گوشی ها ، این تابستان در پنج کشور راه اندازی خواهد شد . همه چیز در این مورد را مدیر عامل این شرکت Gary Kovacs ، در کنفرانس این هفته اعلام خواهد کرد

Kocacs که در ابتدای این ماه اعلام کرده بود از پست مدیرعاملی این شرکت کناره گیری خواهد کرد ، گفته است که سیستم عامل جدید ، که برای دستگاه های ارزان قیمت طراحی شده است ، این تابستان در ونزوئلا ، لهستان ، برزیل ، پرتغال و اسپانیا راه اندازی خواهد شد

یک سخنگوی این شرکت قبلا مکررا اعلام کرده بود که دستگاه های با این سیستم عامل بلافاصله پس از معرفی در 24 فوریه در کنفرانس دنیای موبایل اسپانیا ؛ در دسترس خواهند بود ؛ که البته این طور نشد.

موزیلا در حال تغییر بازار هدف خود به خارج از آمریکاست ، و میخواهد گوشی های ارزان قیمت را تحت پوشش قرار دهد.  این گوشی های ارزان قیمت با سیستم عامل firefox نسخه 1.0 عرضه خواهند شد و فایرفاکس از هم اکنون در حال تحریک بازار جهت ورود چنین گوشی هایی است.

طبق مذاکرات انجام شده ، احتمالا اولین همکاری ها در این زمینه با شرکت های LG و ZTE خواهد بود ؛ همچنین اپراتورهای Telefonica در اروپا AT&T آمریکا از این گوشی ها پشتیبانی خواهند کرد.

اما هنوز شبهاتی در مورد این گوشی در بازار وجود دارد. به عنوان مثال ، شرکت بزرگ الکترونیکی سامسونگ اعلام کرده است که آنها هیچ علاقه ایی به سیستم عامل Firefox ندارند.

Mozilla CEO Gary Kovacs speaking at Mobile World Congress 2013


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید