رادئون اچ دی 7990 نهصد و نود و نه دلاری ، تمامی بازیهای 4K را اجرا خواهد کرد

نویسنده :
تعداد بازدید :2,479

ما عملکرد تعدادی از کارت های گرافیک رادئون 7990 را ، بوسیله بتلفیلد 4 دیده ایم ، اما مدتی است که ای ام دی ، مشخصات کامل و قیمت آن را ارائه داده است. حال که تمام اطلاعات در دسترس است ، از اجرا تا زمان موجود بودن در بازار ، که طی دو هفته آینده خواهد بود ؛حال میتوان در مورد جوانب مثبت و منفی این محصول بسیار جذاب قضاوت کرد.


کفه موارد مثبت ترازو که بسیار سنگین تر است : قدرت محاسبه خام TFLOPS ، بیش از 8 است که بیش از دو برابر رادئون اچ دی 7970 و چهاربرابر کارت گرافیک پلی استیشن 4 است. اینها همه از یک بورد با جمعیت 8.6 میلیاردی ترانزیستور ها (به تعداد جمعیت نیویورک) است که 1.5 میلیارد بیش از انویدیا تیتان است. انویدیا تیتان ، میتواند در حال حاضر تقریبا هر بازی را در رزولیشن 4k و تنظیمات با حداکثر جزئیات مثل مهاجم مقبره و کرایسیس 3 اجرا کند. هردو این بازی ها ، علاوه برBioshock Infinite و پنج بازی دیگر ، همراه این کارت گرافیک ارائه میشوند.
توجه داشته باشید که شما نیاز به یک پروسسور گران قیمت دارید که تعداد فریم نمایش داده شده در اسلاید زیر را به دست آورید ؛ نرخ فریم زیر با پروسسور Intel Core i7-3960X به دست آمده است. همچنین این عجیب است که تعداد فریم کرایسیز 3 در جدول بررسی نشده است و به نظر نیاز به بررسی طبق معیار های مستقل خواهد داشت.

AMD details Radeon HD 7990 graphics card any game at 4K resolution for $999
این کارت که از درگاه پی سی آی اکسپرس 3 استفاده میکند با 6 گیگابایت رم ، پهنای باند شدیدی بین حافظه درونی جی پی یو در موارد استفاده از استاندارد کراسفایر برقرار میکند ، علاوه بر آن یک سیستم خنک کننده “عظیم” که به ادعای آنها 3db ساکت تر از خنک کننده انویدیا تیتان و 10Db کم صدا تر از GTX 690 است.

AMD details Radeon HD 7990 graphics card any game at 4K resolution for $999
و نکات منفی؟ خوب ، کسانی که به دنبال نقاط منفی میگردند باید بدانند فقط یک مورد وجود دارد : قیمت 999$
برای قضاوت عادلانه ، این قیمت کاملا در محدوده رقیبان و انتظارات ماست. اما اینکه این خرید ، طبق انتظارات آسان باشد و اینکه چطور در مقابل با تیتان ، خرید آن معقول است ، باید منتظر باشیم تا بررسی منظم ما در مورد آن انجام پذیرد تا از هر نوع خطای قضاوت در مورد این دستگاه گران ، مبرا شویم


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید