برای لاگین کردن روزانه یک قرص رمز عبور بخورید

نویسنده :
تعداد بازدید :2,752

کلمه عبور چیزی هست که ما روزانه زیاد با اون برخورد می کنیم. اما این ضعیف ترین روش اهراز هویت است زیرا مغر انسان آنقدر قوی نیست که بتوانید کلمه عبور قوی ای را به یاد بیاورد.

رجینا دوگان، مدیر اجرایی موتورلا در کنفرانس D11 راه حل جدیدی پیشنهاد داده: استفاده از قرص و خالکوبی

حدود نصف مردم، اطلاعاتی در گوش موبایلشان دارند که برای آنها حیاتی است. به همین دلیل موتورولا ایده “ویتامین اهراز هویت” را مطرح کرده است. یکی از همکاران دوگان نحوه استفاده از آن را با کمک یک تبلت کوچک نشان داد. نحوه کار بدین صورت است که وقتی قرص را قورت می دهید، معده شما به عنوان یک لکترولیت برای یک چیپ باطری عمل می کند و انرژی لازم را به آن می دهد.

این چیپ که می تواند به حالت خاموش یا روشن در آید، با یک سیگنال 18 بیتی تولید می شود، درست مانند نوار قلب. اکنون با این روش وقتی موبایل و تبلت اتان را در دست می گیرید، هویت شما تأیید می شود.

البته باید توجه داشته باشید که خوردن یک قرص به صورت روزانه اصلاً برای دستگاه گوارش مفید نیست. از این رو سرباز ها در آینده می توانند از طریق خالکوبی اهراز هویت بشند.

منبع


علاقه ی زیادی به برنامه نویسی و دنیای آی تی دارم. تمام سعی خودم رو می کنم تا در این وب سایت دانش خودم را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارم و مطالبی هر چند کوتاه در زمینه فناوری اطلاعات منتشر کنم.

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید