براحتی با Clipping Magic پس زمینه عکس ها را بطور آنلاین حذف کنید

نویسنده :
تعداد بازدید :19,501

یادگیری فتوشاپ درطول یک شب امکان پذیر نیست و کار با آن تخصصی است. میتوانیم برای کارهای جزئی از نرم افزارها یا ابزارهای ساده تر استفاده کنیم. Clipping Magic یک نرم افزار کوچک وب است که به شما اجازه حذف پس زمینه را از عکس می دهد. این نرم افزار کاملاْ هوشمند و کار با آن بسیار راحت است. برای استفاده ابتدا عکس را آپلود کنید سپس پس زمینه و پیش زمینه را مشخص کنید. Clipping Magic ابزار انتخاب مغناطیسی را در اختیارتان میگذارد. پس از اتمام کار میتوانید عکس را در سیستم خود دانلود کنید.
برای شروع یک عکس رادر Clipping Magic آپلود کنید این کار بسته به حجم و سایز عکستان کمی زمانبر است بعد از آپلود یک پاپ آپ کمکی در قسمت راست صفحه باز می شود که به شما در چگونگی استفاده از Clipping Magic کمک می کند.


پس از آپلود ابزاری که به رنگ سبز برای جداکردن پیش زمینه بکار می رود بطور پیش فرض بحالت انتخاب قرار می گیرد. ابزار قرمز رنگ کنار آن برای انتخاب پس زمینه بکار میرود. ابزار آبی رنگ که پاکن است برای پاک کردن هر دورنگ قرمز و آبی بکار می رود.

حال که با ابزار آشنا شدید می توانید کارتان را شروع کنید. یعنی با ابزار سبز رنگ پیش زمینه و سپس با ابزار قرمز رنگ پس زمینه عکس تان را انتخاب کنید. پس از اتمام کار از دکمه ‘Download’ برای ذخیره کردن فیل در کامپیوترتان استفاده کنید.


Clipping Magic اگرچه کمبودهایی دارد ولی نرم افزاری مناسب با کارکرد خیلی خوب است.

منبع


    1. پری
      پاسخ توسط پری :

      ممنون سایت خیلی خوبیه … ممنون که پیشنهاد دادی

ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید