استفاده از تب های جدید جی میل را شروع کنید

نویسنده :
تعداد بازدید :3,735

گوگل در روز جمعه خبر جدیدی را اعلام کرد که بر اساس آن جی میل یک تب جدید را برای کمک به مدیریت بهتر ایمیل ها اضافه می کند. گوگل با کمک این تب ها، میل های شما را دسته بندی می کند به عنوان مثال اگر میلی از طرف شبکه های اجتماعی برای شما ارسال شود به تب Social می رود. کاربران Android و iOS باید مدتی را برای دریافت آپدیت و استفاده از این امکان جدید صبر کنند ولی خوشبختانه برای کسانی که حساب جی میل دارند این امکان از هم اکنون قابل دسترسی است.


راحت ترین راه فعال کردن این تب جدید جی میل این است که وارد حساب جی میلتان شوید، روی آیکن چرخ دنده در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید، در منوی باز شده گزینه Configure Inbox را خواهید دید. با کلیک روی این گزینه وارد پروسه فعال کردن تب می شوید.

در اینجا امکان انتخاب تب هایی متفاوتی را دارید مانند Primary, Social, Promotions, Updates و Forums و با بردن مکان نما روی هر کدام میتوانید توضیحات مختصری از نوع ایمیلهایی که وارد آن تب میشوند را ببینید. درصورتی که میخواهید یک تب را غیر فعال کنید می توانید تیک آن را بردارید.

در آخر شما با گزینه Include starred in Primary مواجه می شوید که این به این معنی است که تمام ایمیل های ستاره دار بدون توجه به اینکه جزو کدام دسته از تب ها هستد وارد تب Primary می شوند. اگر مایلید که یک ایمیل را در تب دیگر قرار دهید میتوانید آن را با درگ کردن به تب دیگر وارد کنید یا روی آن راست کلیک کرده و یا از طریق Move to Tab > (نام تب مورد نظر) انجام دهید. بعد از انتقال ایمیل به تب جدید از شما سوال می شود که آیا می خواهید همیشه ایملهای با آدرس مشابه به این تب وارد شود یا نه در صورت تمایل روی گزینه Yes کلیک کنید.

برای رفتن به حالت اولیه صفحه می توانید روی علامت + که در انتهای تب ها وجود دارد کلیک کنید و تب ها را از حالت انتخاب خارج کنید.
منبع


ارسال نظر

کانال را در گوگل محبوب کنید